انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین دوربین های امنیتی سال 2017

نویسنده: روح اله عبدالهی 1396/01/05 1152
بهترین دوربین های امنیتی سال 2017

ما در این مقاله به بررسی بهترین دسته بندی های دوربین های امنیت خانگی و دوربین های مدار بسته موجود در بازار برای سال 2017 و ارائه ویژگی ها و قابلیت های گوناگون بهترین گزینه های دوربین می پردازیم.

ما دوربین های امنیتی زیادی را در سال گذشته بررسی کردیم. این مقاله یک جمع بندی سالیانه از اطلاعات ما بر اساس تجربه و مشاهدات خود از دوربین های موجود را شامل می شود. البته ما تمام دوربین های موجود در بازار را مورد بررسی قرار نمی دهیم، بلکه به مهم ترین مدل ها خواهیم پرداخت. به نظر ما این یک لیست مناسب از بهترین دوربین های امنیتی خانگی و  دوربین های مدار بسته برای سال 2017 است.

ما چندین دسته بندی برای بهترین دوربین های سال 2017 انجام داده ایم. از نظر ما بهترین به معنی گزینه های گوناگون برای افراد گوناگون است، بنابراین اشاره به چند مورد از این دسته بندی ها معقول به نظر می رسد.


بهترین نظارت محیطی

این یک ویژگی جدید است که در دوربین های امنیتی خانگی متوسط تا پیشرفته در حال ظهور است. این قابلیت شامل سنجش حرارت، رطوبت و کیفیت هوا است. ما چند مورد از دوربین های امنیتی خانگی دارای این قابلیت با مارک های Elir، Blink و Canary را بررسی کرده ایم.

کامل ترین گزینه مربوط به سیستم امنیت خانگی همه کاره Canary است. این سیستم دما، رطوبت و کیفیت هوای اتاق را اندازه گیری می کند. کیفیت هوا شامل سنجش موارد مختلفی از جمله، ایزو بوتان، مونوکسید کربن، هیدروژن، اتانول، دود سیگار و بوهای ناشی از آشپزی است. دمای اتاق من کاملاً با ترموستات تنظیم می شود. یک بار وقتی که وسیله گرمازای خانه من در نیمه شب خراب شده بود این ویژگی دوربین از یخ زدن خانه من جلوگیری کرد.

وقتی دما یا رطوبت از حد خود فراتر برود علامت هشدار ارسال می شود. شما می توانید همچنین این هشدارها را در هنگام غیر طبیعی بودن کیفیت هوا نیز دریافت کنید.


بهترین نرم افزار بستر ابری برای یک دوربین امنیتی خانگی

در طی سال 2016 قابلیت ذخیره سازی ابری در دوربین های امنیتی خانگی ادغام شد. اکنون بسیاری از افراد نمی توانند یک دوربین امنیتی خانگی را بدون بستر ذخیره ابری تصور کنند و دلیل آن نیز کاملاً منطقی است. اگر دوربین شما دزدیده شود و تصویر رباینده فقط بر روی کارت حافظه داخلی دوربین ذخیره شده باشد، پس دوربین امنیتی به چه دردی می خورد؟

نرم افزارهای ذخیره سازی بستر ابری زیادی وجود دارند که برخی از آنها رایگان هستند. برخی دیگر شامل حق عضویت دوره ای هستند. اما برخی از دوربین های امنیت خانگی دارای یک نسخه نرم افزار ذخیره سازی بستر ابری رایگان یا پولی هستند.

نام بردن از یک گزینه در این دسته بندی به عنوان برترین گزینه کار دشواری است. با این وجود، با در نظر گرفتن قیمت و ویژگی ها، ما می توانیم از سیستم امنیت خانگی Arlo Pro HD نام ببریم که بیشترین توجهات را به خود جلب کرده است. این سیستم یک آپشن 7 روزه ذخیره سازی رایگان به همراه ارسال هشدار به ایمیل و دستگاه موبایل ارائه می کند. شرکت های دیگری نیز وجود دارند که قابلیت های ابری مانند این را ارائه می کنند، اما Arlo Pro رایگان است.


ارزان ترین دوربین امنیتی خانگی

آیا به دنبال یک دوربین امنیتی برای خانه خود هستید، اما نمی خواهید هزینه زیادی برای آنها بپردازید؟ توصیه ما به شما خرید سیستم مدار بسته امنیتی وایرلس YI است. کیفیت تصویر و ویژگی های نرم افزاری این دوربین ارزان قیمت من را بسیار شگفت زده کرده است. من انتظار داشتم که نرم افزار آن متعلق به دهه 90 میلادی باشد، اما از دیدن نرم افزار واقعاً خوب و بهبود یافته آن بر روی گوشی آیفون خود شگفت زده شدم. ما در سال گذشته چند دوربین امنیتی خانگی ارزان قیمت از شرکت هایی مانند Samsung, Amcrest, Foscam, Blink و Guardzilla را بررسی کردیم، اما Yi از همه آنها بهتر است.

خوب، پس توجه کنید که ما درباره تصویر 1080p صحبت نمی کنیم (به یاد داشته باشید که این دسته بندی درباره قیمت است). ما درباره تجربه تصویر 720p صحبت می کنیم که توسط نرم افزاری کنترل می شود که کیفیت ویدئو را بر اساس پهنای باند بی سیم موجود تنظیم می کند. فقط شما باید کیفیت ویدئو را بر روی حالت تنظیم خودکار قرار دهید (دوربین دارای سه حالت: Auto، HD و SD است) و کار را به دوربین خانگی Yi بسپارید.

ویژگی های نرم افزاری این دوربین از جمله، نواحی حرکت، ضبط مداوم بر روی حافظه محلی و ویژگی ذخیره ابری رایگان، آن را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می کند.

اگر قیمت برای شما اولویت دارد، دوربین خانگی Yi یکی از بهترین دوربین های امنیت خانگی سال 2017 در این زمینه است.


بهترین دوربین امنیت خانگی کاملاً بی سیم

اکثریت دوربین های امنیت خانگی موجود در بازار دارای قابلیت ارتباط اینترنتی بی سیم هستند، اما در زمینه تامین انرژی خود دارای قابلیت بی سیم نیستند. فقط چند مدل محدود وجود دارد که کاملاً بی سیم هستند. ادغام باتری های پر ظرفیت و کم مصرف با قابلیت های نظارتی، امکان یک تجربه نظارت عالی بی سیم را فرآهم کرده است.

بهترین دوربین امنیت خانگی کاملاً بی سیم از نظر ما سیستم امنیت خانگی Arlo Pro HD است و هیچ دوربینی حتی به آن نزدیک هم نیست. این جدیدترین و بهترین سیستم ارسال تصویر Arlo است که دارای یک باتری قابل شارژ مناسب می باشد، به طوری که 4 الی 6 ماه شارژ نگه می دارد.

Arlo Pro برای استفاده در فضاهای داخلی یا خارجی ساخته شده است. من به طور خاص این دوربین ها را برای استفاده در فضای بیرون می پسندم، در جایی که منبع تامین نیرو در دسترس نباشد. این دوربین یک گزینه قابل اطمینان است، به طوری که ما در بررسی خود در چند ماه قبل آن را پیشنهاد کرده بودیم. Arlo Pro یکی از بهترین دوربین های امنیت خانگی سال 2017 است.


بهترین دوربین امنیت خانگی سنتی

این دسته بندی شامل دوربین های امنیت خانگی است که نیازمند تامین انرژی از طریق منبع تغذیه دیواری هستند. اجازه دهید آنها را دوربین های امنیت خانگی سنتی بنامیم.

به نظر من Nest Cam، بهترین دوربین امنیت خانگی سنتی است. چند دوربین دیگر وجود دارند که از نظر قابلیت ها و ویژگی ها مشابه این دوربین هستند، اما وقتی شما کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری آن و سپس تمام امکانات یکپارچه سازی آن را ملاک قرار دهید متوجه می شوید که Nest Cam بهترین گزینه است. این دوربین دارای ویژگی های مناسب متعددی است که یک فرد می تواند از یکی از بهترین دوربین های امنیت خانگی سال 2017 انتظار داشته باشد.

Nest Cam دارای تصویر ویدئویی 1080p، اتصال دو بانده، نواحی حرکتی، دید در شب عالی و قابلیت های ذخیره سازی ابری است. تمام این ویژگی ها در یکی از بهترین نرم افزارهای گوشی های همراه (اگر نگوییم بهترین) مورد استفاده ما تاکنون جمع شده است. تنها نکته منفی این دوربین داشتن ویژگی های محدود در نرم افزار ابری رایگان آن است. ویژگی های دیگر آن به قدری خوب هستند که من نمی توانم از آن به عنوان یکی از بهترین دوربین های امنیت خانگی برای سال 2017 نام نبرم.

در این سایت مقاله های زیادی درباره Nest Cam و چگونگی نصب آن و نکته هایی برای استفاده از آن وجود دارد.

جمع بندی:


ما در این مقاله دسته بندی های مختلفی را از بهترین دوربین های امنیت خانگی در سال 2017 به شما ارائه کردیم. مشخصا هر سال دوربین ها با فناوری های جدید به روز شده 

 

منبع مقاله: https://www.homecamcafe.com/best-home-security-cameras-for-2017/