انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چرا باید با تبلیغات آنلاین کار کرد؟

نویسنده: محسن زارع 1396/01/22 1801
چرا باید با تبلیغات آنلاین کار کرد؟

تبلیغات آنلاین به یکی از مهمترین انواع تبلیغات و همچنین یکی از آسانترین راه‌های برای افزایش بیننده و جلب توجه بدل شده است.

مطالعات اخیری که توسط نیلسن انجام شده می گوید که در سال 2013، 63 درصد از بازاریابان بیان کردند که بودجه های تبلیغات برند آنلاینشان را افزایش داده اند و 20 درصد گفتند که بودجه شان را بیش از 20 درصد افزایش داده اند.

چهل و هشت درصد از بازاریابان برند پولشان را به جای سرمایه گذاری در تبلیغات تلویزیونی، در تبلیغات آنلاین سرمایه گذاری کردند.

مسلم است که تبلیغات آنلاین به یکی از مهمترین انواع تبلیغات و همچنین یکی از آسانترین راه‌های برای افزایش بیننده و جلب توجه بدل شده است.

در گزارش اخیری که کام اسکور ارائه داده نشان می دهد که نزدکی 6 تریلیون اثر تبلیغی در سرتاسر وب سایت ها در سال 2012 نشان داده شده  و بازاریابان برند روز به روز با توانایی متوسط تبلیغات قوی ROI خود را وفق داده اند.

اگرچه افراد از تبلیغات برند آنلاین برای جلب توجه به فعالیت های آنلاینشان استفاده می کنند. اما پتانسیل کامل تبلیغات برند بیشتر مربوط به در معرض دید گذاشتن و آگاهی از برند آنها می باشد.


در اینجا چند دلیل اینکه چرا باید با تبلیغات آنلاین کار کرد را می آوریم.


مخاطب زیاد

در دسامبر سال 2012 5 تا پربیننده ترین سایتهای ایالات متحده  که هر کدام 120 میلیون بازدید داشته اند. این یک فرصت عظیم برای بازاریابان برندی است که می خواهند از مخاطبین بیشتری بر اساس بازدید های روزانه خود داشته باشند.

این آمارها را با برنامه امریکن ایدل American idol در سال 2013 مقایسه کنید، این برنامه در این سال تنها حدود 13 میلیون بازدید کننده داشته است.


ظرفیت های بی همتای هدف گذاری

تبلیغات آنلاین ظرفیت های بی همتای هدف گذاری دارند که در تبلیغات آنلاین وجود ندارد این ظرفیت ها شامل هدف گذاری جغرافیایی، هدف گذاری جمعیت شناختی و هدف گذاری رفتاری هستند.

این ظرفیت های هدف گذاری پیچیده به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که مخاطب هدف مطلوب خود را به آسانی بیابند.

با بازاریابی آنلاین شما می توانید یک مرد یا زنی را که در شهر معین و دارای علایق مشخص است را در زمانی که از سیستم عامل مشخص یا مرورگر مشخص در زمان معینی کار می کند، پیدا کنید.


ساده و سریع

امروزه خیلی آسان است که یک کمپین آنلاین را راه اندازی نمود هرچند در پشت آن پیچیدگی هایی هم به همراه دارد.

برخی کمپین ها را می توان تنها در 1 تا 2 روز راه اندازی کرد.

ناشران این کار را با استخدام  تبلیغ کنندگانی که  دارای ابزار و اطلاعاتی که برای راه اندازی کمپین شان لازم است هستند، آسان تر انجام می دهند.


تاثیرات بر قیمت

تبلیغات آنلاین به طور معمولی هزینه ای کمتر از تبلیغات آفلاین دارند و هزینه محصولات هم ارزانتر از تبلیغات آفلاین است.

گزینه های قیمت گذاری  تبلیغات آنلاین خیلی زیاد است، مدل های پایه قیمت گذاری  شامل  CPMیا قیمت هر بازدید، CPC قیمت هر کلیک، CPA قیمت هر عمل و پایه های گسترده (یک روزه و یک هفته ای) است.


قابل محاسبه بودن

کمیپن های آنلاین به تبلیغ کنندگان امکان می دهد که کارآمدی کمپین هایشان را پی گیری کنند، ناشران گزارش های همراه با جزئیاتی را ارائه می کنند که به تبلیغ کننده این امکان را می دهد که کارآمدی کمپین را محاسبه کند.


جمع بندی

تمام این مزایایی که برشمردیم اهمیت تبلیغات آنلاین را نشان می دهد و اینکه چرا این نوع تبلیغات بین حرفه ای های بازاریابی محبوب شده است، این به معنای این نیست که تبلیغات دیجیتال جای تبلیغات سنتی را گرفته اند اما به این معنا است که باید این موارد را در تمام کمپین های بازاریابی لحاظ کرد.

منبع مقاله:
https://thinkmarketingmagazine.com

برچسب ها: تبلیغات