انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017

نویسنده: روح اله عبدالهی 1396/04/25 2043
محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017

باور کنید یا نه، کاغذ دیواری ها بازگشته اند! می دانیم که باور این موضوع ممکن است برای شما کمی سخت باشد، اما باید به ما اعتماد کنید وقتی به شما می گوییم که مدل های کاغذ دیواری سال 2017 کاملاً متفاوت تر از آن کاغذ دیواری هایی هستند که شما از خانه مادر بزرگ خود به یاد دارید.

 

محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017

دوران آن روزهایی که کل فضای اتاق ها با کاغذهای چاپی گلدار بزرگ و نماهای تیره آزاردهنده پر می شدند گذشته است. در عوض، کاغذ دیواری های امروزی بسیار لطیف تر و ظریف هستند. امروزه، کم و بیش، رنگ های خنثی بیشتر شده اند و انتخاب الگوها کاملاً به شما بستگی دارد.

اگر شما هنوز متقاعد نشده اید پس باید این مطلب را مطالعه کنید. ما در ادامه چند نمونه از محبوب ترین کاغذ دیواری‌های سال 2017 را به همراه چگونگی یکپارچه سازی آنها با طراحی ساختمان شما ارائه کرده ایم. قبل از دانستن تمام حقایق در این مورد از هرگونه تصمیم گیری اجتناب کنید. بعد از مطالعه این مطلب ممکن است شما به یکی از طرفداران جدید کاغذ دیواری تبدیل شوید.

محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017

کاغذ دیواری هندسی

به یاد داشته باشید که تمام مدل ها دوره ای هستند. اخیراً مشاهده می کنیم که جو دهه 70 میلادی تمام فروشگاه ها را فرا گرفته و الگوهای هندسی به طور گسترده بازگشته اند. این مدل ها وقتی درست استفاده شوند به راحتی می توانند بدون ایجاد غافلگیری زیاد، تعادل مناسبی در ایجاد جذابیت بصری پدید بیاورند.

این به این دلیل است که از یک طرف، الگوهای هندسی اغلب به اندازه کافی جالب توجه هستند تا توجهات را بدون تلاش زیاد به خود جذب کنند.

به خاطر داشته باشید که نکته کلیدی برای استفاده موفق از این سبک مربوط به اندازه است. مطمئن شوید الگویی را انتخاب کنید که با مقیاس اتاقی که می خواهید کاغذ دیواری کنید هماهنگ باشد. شما همچنین بهتر است اجازه دهید خود اتاق در انتخاب رنگ شما را هدایت کند. رنگ های خنثی سیاه یا خاکستری می تواند احساسی مبهم و پرمایه در اتاق خواب ها و فضاهای خانه ایجاد کند. ضمناً، رنگ های جلب توجه کننده تر برای شاداب کردن اتاق های نشمین عالی هستند.

محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017

کاغذ دیواری طرح دیجیتال

سبک های کاغذ دیواری طرح دیجیتال سال 2017 می تواند مورد پسند کسانی باشد که به صورت جدی به دنبال ایجاد طرح های منحصر بفرد هستند. در این فرآیند کنترل در اختیار شما قرار می گیرد به طوری که می توانید از هر تصویری که دلتان می خواهد کاغذ دیواری بسازید. در واقع، این مدل مسئولیت کامل چگونگی به نظر رسیدن نمای محصول نهایی را به شما واگذار می کند.

چگونگی انجام این فرآیند نسبتاً ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید تماس با یک شرکت ارائه دهنده این سرویس ها - مانند Mega Print Inc - است. وقتی شما یک تصویر با کیفیت از انتخاب خود را برای آنها بفرستید آنها نیز قبل از چاپ نسخه نهایی چند نمونه اولیه از کار را بر روی پنل های بزرگ برای شما ارسال خواهند کرد تا شما تایید کنید.

اما بهترین ویژگی ارتقای فناوری کاغذ دیواری چیست؟ انتخاب شما لزوماً برای همیشه روی دیوار نخواهد ماند. بسیاری از شرکت های کاغذ دیواری دیجیتال در آینده طرح های خود را بر روی موادی مانند پارچه یا پلاستیک نیز چاپ خواهند کرد. در صورتی که این مواد با یک چسب بی کیفیت ترکیب شده باشند به راحتی از دیوار کنده می شوند و آن وقت شما می توانید آن تغییر دهید.

محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017

کاغذ دیواری متالیک (فلز مانند)

اگر طرح های براق و زیبا یک ضرورت برای خانه شماست کاغذ دیواری متالیک یا فلز مانند می تواند در صدر گزینه های مورد پسند شما باشد. درخشش جزئی این کاغذ دیواری ها باعث می شود که با یک هزینه نسبتاً کم احساس لوکس بودن به هر فضایی اضافه شود.

نحوه کارگذاری و کمیت بزرگ ترین نگرانی شما در هنگام انتخاب یک کاغذ دیواری متالیک است. به دلیل این که این طرح ها نمایی مجلل و با شکوه به فضا می دهند انتخاب مناسبی برای فضاهایی مانند اتاق های پذیرایی یا لابی ها هستند. با این وجود، تا وقتی که میزان استفاده از کاغذ دیواری مورد استفاده شما فاکتور مهمی باشد، آن را می توان در هر فضایی مورد استفاده قرار داد.

با توجه به این که کاغذ دیواری های متالیک انتخاب برجسته تری هستند، به همین دلیل هر چه کمیت پایین تری داشته باشند تاثیرگذارتر هستند. اگر هدف شما پوشاندن کل دیوارها است، پس بهتر است به دنبال فضاهای کوچک تری مانند حمام و دستشویی باشید. (نور منعکس شده از کاغذ دیواری های متالیک به بزرگ تر به نظر رسیدن مکان کمک می کند.) برای اینکه کاغذ دیواریها در اتاق های بزرگ تر کمتر گیج کننده باشند شما می توانید فقط یک دیوار را بپوشانید و آن را به نقط کانونی اتاق تبدیل کنید.

محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017

مدل های کاغذ دیواری 2017 فراتر از دیوارها هستند

درست است، یکی از محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017 این است که آن را در هر جایی به غیر از دیوارها استفاده کنید. این موقعیتی است که به شما اجازه می دهد تا تصورات خود را به پرواز در بیاورید، اما اگر شما برای شروع به کمک نیاز دارید ما در ادامه به برخی نکات اشاره خواهیم کرد:

  •     کاغذ دیواری را پشت قفسه ها قرار دهید: از یکی از رنگ های پویا و برجسته دیوار برای ایجاد هماهنگی بین همه قفسه ها استفاده کنید.
  •     کاغذ دیواری را درون چارچوب ها آویزان کنید: این روش به طور ویژه برای دیوارهای گالری ها کاربرد دارد، با انجام این کار شما می توانید انواع مختلفی از طرح ها و الگوها را به صورت هنری آزمایش کنید. علاوه بر این، شما هر وقت به استفاده از نمای جدید تمایل داشتید می توانید آن را تعویض کنید.
  •     کشوها و کاغذ دیواری خود را در یک راستا قرار دهید: در هر صورت، هیچ دلیلی وجود ندارد که فضای داخلی خسته کننده باشد.
  •     اثاثیه خسته کننده را بپوشانید: اگر دارای اثاثیه کهنه و نه چندان زیبا مانند یک کمد لباس یا قفسه کتاب هستید که به چیزی بیش از یک لایه رنگ نیاز دارد، سعی کنید آنها را با کاغذ دیواری بپوشانید تا نمای زیبایی به اتاق بدهد.
  •     نمای کتاب های خود را بپوشانید: ما همگی نماهای خیره کننده قفسه های کتاب را دیده ایم، اما واقعیت این است که یافتن کتاب هایی که نمای هماهنگ خوبی با هم داشته باشند بسیار سخت است. شما می توانید با استفاده این رنگ ها و الگوهای هماهنگ نماهای مخصوص خود را ایجاد کنید.
  •     برای میز قهوه خود یک سطح خلاقانه ایجاد کنید: این گزینه برای میزهایی که دارای لایه محافظ شیشه ای هستند ایده آل است، بنابراین اگر شما هم دارای چنین میزی هستید می توانید یک کاغذ دیواری زیر شیشه آن قرار دهید تا به جذابیت بصری آن بیفزاید.
  •     به صندلی های کهنه رنگ و روی تازه ای ببخشید: اگر صندلی های شما قابلیت ایجاد نمای جدید را دارند می توانید سطح نشستن و تکیه گاه آنها را با الگوهای جذاب و چشم نواز بپوشانید.

   محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری سال 2017

یک پرده برای دیوار بسازید: پرده های نقش دار در بازار وجود دارند اما هیچ دلیلی ندارد که پول زیادی را برای خرید آنها صرف کرد. با کمی کاغذ دیواری، چند میله چوبی و یک روبان شما می توانید به راحتی پرده طرح دار مورد نظر خود را بسازید.

جای شکی نیست که کاغذ دیواری بازگشته است. با این وجود، مشخصاً طرح های امروزی بسیار متفاوت تر از آن چیزی هستند که ما از گذشته به خاطر داریم. اگر این مطلب شما را متقاعد کرده است که یکی از مدل های محبوب سال 2017 را امتحان کنید، از آن به عنوان یک راهنما برای خرید کاغذ دیواری استفاده کنید. این راهنما به شما کمک می کند تا طرح بعدی خانه خود را به راحتی انتخاب کنید.

نظر شما در باره کاغذ دیواری چیست؟ کدام مدل سال 2017 را برای خانه خود انتخاب می کنید؟

 

 

برچسب ها: منزل