انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

نویسنده: روح اله عبدالهی 1396/08/20 5158
10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جواهرات و زیورآلات جزو با ارزش ترین دارایی های هر فرد محسوب می شوند. به همین دلیل نحوه نگهداری از آنها نیز باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. ما در این مطلب 10 جعبه جواهر برتر سال 2017 را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای جلوگیری از کدر شدن و رنگ رفتگی جواهرات یک جعبه جواهر بسیار توصیه می شود. بسیاری از مردم قدر جواهرات خود را نمی دانند. آنها جواهرات خود را در ظرف ها و جعبه های قدیمی یا کشوها می گذارند یا از جعبه های بی کیفیت استفاده می کنند. دیر یا زود آنها متوجه خواهند شد که زیورآلات آنها درخشندگی قبل را ندارند و یا شکسته یا خراشیده شده اند. بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدگی استفاده از جعبه های جواهر مناسب است. این جعبه ها دارای روکش های نرم و لطیف هستند تا از خراشیدگی، لب پر شدن و فرو رفتگی جواهرات جلوگیری کنند. این روکش ها همچنین بدون کرک هستند، که بر زیبایی و ظرافت جعبه می افزاید. علاوه بر این، این جعبه ها از مواد محکمی ساخته می شوند، دارای فضا و ابعاد مناسب بوده و نیز زیبا، شیک و با دوام می باشند.

در این مطلب سایت TopReviewPro به طور خلاصه به جنبه های اصلی این جعبه ها می پردازد و بهترین جعبه های جواهر سال 2017 را انتخاب می کند.

انتخاب یک جعبه جواهر

در هنگام جستجو برای خرید جعبه برای جواهرات و زیورآلات شما بهتر است بر روی ویژگی های زیر تمرکز داشته باشید:

  •     اندازه: جعبه باید متناسب با اندازه جواهر شما باشد. یک جعبه بزرگ فضای زیادی را اشغال می کند در صورتی که یک جعبه خیلی کوچک نیز باعث برخورد جواهرات به همدیگر و آسیب دیدن آنها می شود.
  •     شکل: جعبه باید شکل و طرح خوبی داشته باشد و فضای مناسبی را برای زیورآلات فرآهم کند. علاوه بر این، شکل جعبه بهتر است هماهنگ با دکور فضای پیرامون آن باشد.
  •     مواد سازنده: جعبه های جواهر از موادی مانند شیشه، چوب، پلاستیک، اکریلیک، فلز و غیره ساخته می شوند. ماده سازنده آن هر چه که باشد باید محافظت خوبی ارائه کند، دوام طولانی داشته باشد، خدمات کیفی ارائه کند و ظاهر خوبی داشته باشد.
  •     امنیت: شما می توانید برای محافظت از جواهرات خود در برابر افراد دیگر یک قدم فراتر رفته و یک جعبه محکم و پردوام را خریداری کنید. بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که دارای قفل مطمئن تری باشد.
  •     روکش: بهترین جعبه برای نگهداری از جواهرات شما باید دارای یک روکش نرم و لطیف باشد. این روکش زیورآلات شما را از سطوح زبر جعبه محافظت می کند. همچنین شما بهتر است به دنبال روکش های بدون کرک و پرز باشید تا جواهرات شما تمیز و نو بمانند.

نکته ای درباره بوی جعبه

اگر در هنگام دریافت جعبه جواهر هر نوع بوی ناخوشایندی را از آن احساس کردید فقط کافی است تا درب آن را باز کرده و برای چند روز آن را در هوای تازه قرار دهید. مطمئن باشید که این بوی اولیه از بین خواهد رفت و برای سلامتی شما زیانی نخواهد داشت.


10. Zmart، جعبه جواهر قابل حمل مسافرتی

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جعبه جواهر Zmart از چرم با کیفیت PU (پلی اورتان) ساخته شده و دارای جنس نرم و نمای شیک و زیبا است.

این جعبه نه تنها سبک مدرن و جدیدی دارد، بلکه همچنین طرح آن جمع و جور بوده و برای مسافرت عالی است. این جعبه صورتی رنگ دارای روکش داخلی مخملی بسیار نرم برای محافظت از جواهرات در برابر خراشیدگی و ضربه خوردگی است. این جعبه دو محفظه برای نگهداری زیورآلات دارد. این جعبه همچنین دارای تقسیم کننده های جداشونده (محفظه دوم) و سوراخ هایی برای نگهداری گوشواره ها، آویزه ها و زیورآلات دیگر است. این جعبه به دلیل جنس با کیفیت بالا، فضای مناسب، طراحی ساده و قابل حمل بودن امتیاز مناسبی دریافت می کند.

ابعاد محصول: 4.3 x 3.5 x 2.2 اینچ

9. Beautify، جعبه جواهر شیشه ای و آینه دار به رنگ سرخ فام (Rose gold)

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جعبه جواهر سرخ فام Beautify نمایی شیک و با کیفیت دارد.

این جعبه فضای نسبتاً مناسبی دارد و می تواند زیورآلاتی مانند حلقه ها، گردنبندها، گوشواره ها و دستبندها را در خود جای دهد. این جعبه دارای 4 کشو است و سطح نرم داخلی آن محتویات داخل آن را از فرو رفتگی، لکه و خراش و صدمات دیگر محافظت می کند. این جعبه حاوی یک دستمال برای تمیز کردن جعبه و نیز دسته های کریستال خوش دست می باشد. مصرف کنندگان عاشق طرح کاربردی، شیک و زیبایی و وزن مناسب این جعبه هستند. با این وجود برخی مصرف کنندگان نیز عقیده دارند که این جعبه برای جواهرات بزرگ کمی کوچک است.

ابعاد محصول: 6.3 x 3.6 x 7.9 اینچ

8. VonHaus، جعبه جواهر ویترینی از جنس چرم مصنوعی قهوه ای

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جعبه جواهر VonHaus گردنبندها، گوشواره ها، دستبندها، حلقه ها، آویزها و جواهرات دیگر شما را به طور ایمن در خود نگهداری می کند.

فضای جادار این جعبه از محفظه های گوناگون تشکیل شده تا کار مرتب کردن و سازماندهی زیورآلات بهتر انجام شود و نیز یک سرپوش شفاف برای دسترسی راحت تر در آن تعبیه شده است. این جعبه از چرم مصنوعی ساخته شده و کنتراست سفید دوخت آن بر ظرافت جعبه افزوده است.

چرم جیر داخلی و بالتشک های نرم قابل جداسازی آن برای محافظت بیشتر و جلوگیری از خراشیدگی، لب پر شدن و لکه شدن اشیاء می باشد، همچنین قفل فنری فلزی جعبه بر امنیت آن می افزاید. علاوه بر نمای زیبا، دلایل مورد پسند بودن این جعبه برای مصرف کنندگان شامل مکانیسم قفل و فضای ذخیره سازی مناسب و خوش ساخت بودن آن است.

ابعاد محصول: 10.2 x 7.9 x 4.7اینچ

7. Vlando، جعبه جواهر متوسط محبوب و پرطرفدار

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جعبه جواهر Vlando احتمالاً همان چیزی است که شما برای نگهداری زیورآلات خود به آن نیاز دارید، چه در خانه و چه در سفر. این جعبه دارای طراحی براق بوده و محفظه های جادار آن حتی برای زیورآلات بزرگ مانند النگوها، سینه بندها و دستبندها فضای کافی را اختیار شما قرار می دهد.

این جعبه از پلاستیک وینیل با کیفیت ساخته شده و روکش و آستر آن مخمل است. مزیت دیگر این جعبه سرپوش شیشه ای آن است. 6 محفظه بزرگ این جعبه شما را قادر می سازد تا همه زیورآلات خود را به طور مرتب و منظم در آن بچینید. کاربران طرح براق و جنس مقاوم و خوش ساخت آن را می پسندند.

ابعاد محصول: 13.9 x 9.9 x 4.8 اینچ

6. Ophanie، جعبه جواهر طرح آنتیک

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

اگر به دنبال یک جعبه جواهر به سبک قدیمی هستید جعبه جواهر آنتیک Ophanie بهترین انتخاب است.

این جعبه مستطیل شکل از فلزات باکیفیت و بادوام ساخته شده و رنگ آن کم رنگ یا کدر نمی شود. این جعبه دارای حکاکی هایی به شکل گل های یکپارچه است که به آن نمای کلاسیک می دهد. این جعبه دارای دو سطح است که 3 محفظه در سطح بالا و یک محفظه بزرگ در سطح زیرین آن قرار دارد.

بدنه فلزی با کیفیت آن حاکی از بادوام بودن آن است و آستر نرم آبی رنگ آن زیورآلات را از خراشیدگی، ضربه خوردن و گرد و خاک محافظت می کند. ویژگی های اصلی این جعبه شامل بدنه محکم، کیفیت بالا، جادار بودن و با دوام بودن است.

ابعاد محصول: 5.91 x 3.94 x 2.17 اینچ


5. Vlando، جعبه جواهر طرح پرنسس

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

باز هم جعبه جواهری دیگری از Vlando، این جعبه طرح پرنسس در لیست بررسی ما قرار می گیرد.

این جعبه از سه سطح تشکیل شده و دارای چندین محفظه برای زیورآلات گوناگون می باشد. سطح خارجی آن از چرم پلی اورتان مصنوعی ساخته شده و سطح داخلی آن نیز از آستر مخمل و پارچه فلانل با کیفیت تشکیل شده است. درب تاشوی قابل قفل آن از بیرون پرتاب شدن جواهرات جلوگیری می کند، به طوری که این جعبه را به گزینه ای عالی برای مسافرت تبدیل می کند. این جعبه دارای جداره های تقسیم کننده قابل جداسازی برای چیدمان راحت تر لوازم است.

این جعبه یک گزینه مناسب است زیرا خوش ساخت بوده و دارای طراحی کاربردی است و ضد آب می باشد، تنها ایراد آن سنگین بودن نسبی آن است.

ابعاد محصول: 9.06 x 6.3 x 6.69 اینچ

4. Legoyo، جعبه جواهر چوبی گل کاری شده

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جعبه جواهر Legoyo جعبه کاربردی دیگری است که از چوب با کیفیت درخت پالونیا ساخته شده و به صورت دستی حکاکی شده است. این درخت معمولاً در مناطق شرق آسیا و شرق آمریکای شمالی پرورش داده می شود.

این جعبه جواهر از 6 سطح، 5 کشو و 52 محفظه تشکیل شده است. این جعبه دارای یک آستر داخلی مخمل نرم به رنگ صدفی و یک درب تاشوی پلاستیک اکریلیک شفاف برای جلوگیری از ورود گرد و خاک است. این جعبه دارای یک قفل ایمن است که امنیت بیشتری را برای جعبه ایجاد می کند، همچنین چفت های چوبی آن از سر خوردن کشوها و بیرون درآمدن آنها جلوگیری می کنند. این جعبه یک انتخاب عالی است زیرا بسیار کاربردی، خوش ساخت و ظریف و زیباست.

ابعاد محصول: 11.4 x 7.1 x 9.4 اینچ

3. LANGRIA، جعبه جواهر قفل دار

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جعبه LANGRIA برای نگهداری زیوآلاتی مانند حلقه ها، دستبندها، النگوها و گوشواره ها طراحی شده است. این جعبه بهترین گزینه برای نگهداری زیورآلات در خانه و در هنگام سفر است.

طرح این جعبه جواهر به صورت هشت ضلعی است و از ورق MDF مرغوب و چرم مصنوعی برجسته ساخته شده است. سطح داخلی نرم آن از مخمل لطیف تشکیل شده و جواهرات شما را از خراشیدگی محافظت می کند. این جعبه در طرح قابل حمل ارائه می شود و وزن آن از نیم کیلوگرم تجاوز نمی کند.

برای افزایش زیبایی و شیک بودن این جعبه در آن یک آینه داخلی تعبیه شده است. این جعبه به خاطر بدنه محکم، کیفیت بالای جنس بدنه، کاربر پسند بودن و قابل حمل بودن مورد علاقه مصرف کنندگان است. با این وجود، از نظر برخی مصرف کنندگان نکته منفی آن بوی خفیف ناخوشایند آن در هنگام نو بودن است.

ابعاد محصول: 4.7 x 4.3 x 2.8 اینچ

2. KLOUD City، جعبه جواهر دو لایه از پارچه پنبه ای

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جعبه جواهر KLOUD City جعبه تجملی دیگری است که از ورقه MDF باکیفیت و مرغوب (ورقه با تراکم متوسط) ساخته شده است و سطح داخلی آن از پارچه پنبه ای نرم تشکیل شده است.

این جعبه دارای دو لایه با تقسیم کننده های قابل جدا سازی است که به چیدمان بهتر زیورآلات کمک می کنند. این جعبه به دلیل بدنه یکپارچه، طراحی ساده، دوام و سادگی استفاده مورد تحسین قرار گرفته است. تنها نکته منفی آن این است که بدنه آن از استحکام خیلی زیادی برخوردار نیست.

ابعاد محصول: 10.2 x 10.2 x 3.2 اینچ

  1.  Vlando، جعبه جواهر Pandora

10 جعبه جواهر برتر سال 2017

جعبه جواهر Vlando در صدر لیست ما قرار می گیرد. این جعبه از چرم پلی اورتان مصنوعی ساخته شده و همان چیزی است که شما برای نگهدرای بهتر زیورآلات خود به آن نیاز دارید.

این جعبه برای جواهرات کوچک تا متوسط ایده آل است. این جعبه دارای یک درب تاشوی شیک و یک آینه نسبتاً بزرگ روی آن می باشد. این جعبه دارای دو لایه است که هرکدام می توانند لوازم کوچک متعددی را در خود جای دهند. لایه اول دارای 6 محفظه کوچک با یک محفظه میانی قابل باز شدن است، در حالی که لایه زیرین دارای 4 محفظه بزرگ است که برای نگهداری گردن بندها، دستبندها و جواهرات کوچک عالی است. از نکات مثبت این جعبه اندازه مناسب، زیبا و شیک بودن، جادار بودن و خوش قیمت بودن آن است.

ابعاد این محصول: 11.1 x 8 x 5.6 اینچ

شما نباید با نگهداری ضعیف یا روی هم ریختن جواهرات خود به آنها آسیب بزنید. شما همچنین نباید همه حلقه ها، گوشواره ها، آویزها، دستبندها، و زیورآلات دیگر خود را در یک جا قرار دهید. برای جلوگیری از آسیب دیدن زیورآلات خود فقط کافی است که این 10 جعبه جواهر برتر لیست ما را بررسی کرده و یکی را برای نگهداری مناسب از جواهرات خود انتخاب کنید.

 

 

منبع مقاله :

https://www.topreviewpro.com

برچسب ها: جواهر