انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قیمت بالابر مرغداری، فروش بالابر مرغداری آراد صنعت

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 20 آبان 1398
قیمت بالابر مرغداری ، فروش بالابر مرغداری
---------------------------------------------------------
گروه صنعتی آراد صنعت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدات کنندگان صنعت طیور کشور ، اقدام به تولید و فروش آسیاب ، میکسر و بالابر مخصوص مرغداری نموده است.
آسیاب مرغداری یک دستگاه کاملا صنعتی و مخصوص سالن های مرغداری و مکان های پرورش طیور می باشد.این دستگاه های برای آسیاب غذای طیور مورد استفاده قرار میگیرند و دانه های غلات مانند گندم ، سویا ، ذرت ، جو و سایر غلات مورد نیاز در رژیم غذایی طیور را مورد میتوان به وسیله این دستگاه های آسیاب نمود.همچنین توسط آسیاب های مرغداری گروه صنعتی اسکندری می توان پودر استخان را از آسیاب استخوان به دست آورد که استخوان یکی از بخش های مهم در رژیم غذایی طیور می باشد.
آسیاب ذرت و سویا و دان مخصوص سالن های مرغداری در ظرفیت های مختلف تولید و به فروش می رسد. این آسیاب های برقی در ظرفیت های مختلف از واحد های کوچک مرغداری ، سالن های کوچک پرورش بلدرچین و …. گرفته تا سالن های بزرگ مرغداری و سایر طیور تولید و عرضه میگردد.اسیاب دان ، گندم ، جو ، سویا و … را می توان همچنین در سالن های پرورش کبک و پرورش بوقلمون نیز مورد استفاده قرار داد.بر حسب تجربه در اکثر موارد از آسیاب های پانصد کیلوگرم ، 500 کیلوگرم ، یک تن و یک و نیم تن در ساعت از نوع تک فاز مورد استفاده قرار میگیرد.بایست توجه داشت آسیاب های مرغداری برقی در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید و عرضه میگردد.گروه صنعتی اسکندری توانایی تولید و رفع نیاز مرغداری ها با ظرفیت های مختلف از مرغداری های با ظرفیت کوچک گرفته تا مرغداری های با ظرفیت دان مورد نیاز 1.5 تا 10 تن در ساعت را دارا می باشد.
آگهی دهنده
سم صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1007815
بازدید : 505
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
سم صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com