انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جت پرینتر UltraJet

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 2 ارديبهشت 1403
جت پرینترهای UltraJet از نوع جت پرینترهای صنعتی مبتنی برکارتریجHP ، مناسب برای چاپ مشخصات محصول، تاریخ تولید و انقضا، قیمت، کد قرعه کشی و بارکدهای میله ای و دو بعدی می باشد.
یکپارچگی هد و مخزن جوهر در یک کارتریج این مزیت را به همراه داردکه با تعویض هرکارتریج، بخش های مربوط به چاپ تعویض و سیستم را از تعمیر و نگهداری های دوره ای بی نیاز می نماید.
پشتیبانی از همه فونت های استاندارد و بویژه فونت های فارسی به همراه اعداد فارسی و کیبورد فارسی از قابلیت های منحصر به فرد پرینتر هایUltraJet می باشد.
همچنین محیط طراحی قوی باعث شده است تا محدودیتی در تعداد خطوط و تنوع سایز و فونت در محدوده چاپ وجود نداشته باشد. همچنین امکان چاپ نقطه ای همانند چاپگرهایJIC به صورت پیشفرض در سیستم مهیا شده است.
قابلیت ها: محیط طراحی با امکانات بالا و سادگی در ویرایش از مهمترین موارد انتخاب یک جت پرینتر می باشد. قابلیت چاپ متن های فارسی و انگلیسی، درج خودکار تاریخ و زمان تولید و انقضا، درج اتوماتیک شیفت تولید، شمارشگر محصول، درج لوگو و بارکد های میله ای ، همچنین دیتاکد های دوبعدی از جمله دیتاماتریس وQRcode از ویژگی های محیط طراحی جت پرینتر هایUltraJet می باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد این جت پرینتر قابلیت تعریف داده های متغیر در داخل متن ها، بارکد ها و دیتاکد ها می باشد. اطلاعات متغیر می تواند از طریق پورت سریال، پورت شبکه، اسکنر و کیبورد و همچنین فایل اکسل بارگذاری و پس از هر چاپ تغییر کند. این ویژگی، جت پرینتر هایUltraJet را به عنوان یکی از قوی ترین جت پرینترهای بازار به منظور سیستم های رهگیری محصول مانند اصالت دارو ، چاپ کد های قرعه کشی و نیز چاپ اطلاعات متغیر وزنی محصول نموده است.
آگهی دهنده
دیده بنیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1009015
بازدید : 523
دسته بندی : پرينتر و اسكنر
آگهی دهنده
دیده بنیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com