انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کارنوباوکس-فروش کارنوباوکس

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 17 دي 1398
کارنوباواکس ، همچنین موم برزیل (Brazil wax) یا موم سیرا نامیده می‌شود، موم گیاهی از درخت کارنوبا (که به آن «درخت زندگی» نیز گفته می‌شود) بوجود آمده است. موم کارناوبا از نخل برزیلی به نام Copernica Cerifera تهیه می‌شود و از برشته‌هایی که بریده می‌شوند، خرد می‌شوند و خشک می‌شوند. سپس موم به صورت پودر می‌شود، که ذوب‌شده، صاف می‌شود، تصفیه می‌شود و برای استفاده تجاری در بلوک‌ها شکل می‌گیرد.
موم کارنوبا سخت‌ترین موم طبیعی در برابر زمین است. همچنین به آن موم نخل یا موم برزیل گفته می‌شود که از برگ درخت کارناوای برزیل گرفته می‌شود.
موم کارنوبا به عنوان یک ماده غذایی به عنوان له‌کننده مواد غذایی و به عنوان یک عامل سخت‌کننده یا عامل ژل‌کننده در تعدادی از محصولات، به دلیل سختی و دمای ذوب بالا استفاده می‌شود.
نام‌های جایگزین موم کارناوبا شامل موم برزیل است که بخاطر این است که این گیاه خاص فقط در قسمت‌های خاصی جنوب وجود دارد کاملاً حس می‌شود. شایان ذکر است که توجه داشته باشید که موم نخل برای بسیاری از انواع مختلف موم نخل، از جمله مواردی از کشور اندونزی که پایداری و تأثیر محیطی آن را زیر سوال می‌برد، برچسب کاملی دارد.
موم کارنوباواکس یک موم گیاهی است که به عنوان “درخت زندگی” شناخته شده است. موم کارنوبا سخت‌ترین موم طبیعی است. در تجارت، به طور گسترده‌ای در:
لوازم آرایشی و بهداشتی
مراقبت از بدن
مواد غذایی
دارویی
خودرو و سایر صنایع استفاده می‌شود.
موم کارنوباوکس یک ماده شگفت‌انگیز برای استفاده در لوازم آرایشی طبیعی است.
برای سفارش با شماره ی زیر تماس بگیرید:
09198008414
آگهی دهنده
rezaee
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1009724
بازدید : 392
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
rezaee
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com