انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کیت تیرویید خرید کیت تیرویید TSH قیمت کیت تیرویید

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 6 بهمن 1398
tsh هورمون تحریک کننده ی غده تیروئید در بدن انسان است. بهترین روش برای سنجش عملکرد درست تیروئید این است که سطح هورمون tsh در خون اندازه گیری شود. اگر نتیجه آزمایش با کیت tsh سطح بالایی از این هورمون را نشان میدهد به این معناست که غده تیروئید عملکرد خوبی ندارد و فرد دچار مشکل کم کاری تیروئید است. همچنین اگر سطح tsh پایین گزارش شود به پرکاری تیروئید پی می بریم.

خرید کیت تیروییدی الایزا با بهترین قیمت در فروشگاه نارون تجهیز طب . با ما تماس بگیرید.



نحوه کار با کیت TSH الایزا
اساس کیت tsh الایزا به روش ساندویچ و با استفاده از آنتی بادی های مونوکلونال است. در این روش چاهک ها به وسیله آنتی بادی هایی علیه یک شاخص آنتی ژنیک زیر بتای مولکول tsh پوشش داده میشوند. نمونه هایی که از بیماران گرفته میشود با آنتی بادی پوشش داده شده در ته چاهک ها مجاور میشود. در ادامه آنتی بادی ثانویه ضد tsh که به آنزیم HRP متصل است به چاهک ها اضافه میگردد. مقدار کمپلکس ایمنی تشکیل شده در چاهک ها متناسب با غلظت tsh در نمونه ها است. پس از شستشو محلول رنگزا که حاوی هیدروژن پروکسید و کروموژن است به درون چاهک ها ریخته میشود که رنگ آبی پدید آمده با کمپلکس ایمنی تشکیل شده در چاهک ها تناسب دارد. با اضافه کردن محلول متوقف کننده، رنگ آبی به زرد تبدیل میشود که بهترین جذب نوری را در طول موج 450 نانومتر دارد.

نکات و نحوه نگهداری کیت TSH
1: محتویات این کیت تنها برای استفاده در همین کیت تبعیه شده است.

2: از مخلوط کردن محتویات کیت ها با شماره ساخت های مختلف خودداری کنید.

3: کلیه مواد موجود در کیت که منشأ سرمی دارند از نظر وجود HBsAg و آنتی بادی های ضد HCV و HIV کنترل گردیده اند و فاقد این عوامل است.

4: جهت احتیاط بهتر است هز آزمایشگری که کا کیت کار میکند از تماس مستقیم با مواد اجتناب کند.

مراحل آزمایش با کیت TSH الایزا

1: تعداد چاهک های مورد نظر را انتخاب کرده و سایر چاهک ها را به همراه نمگیر داخل کیسه مخصوص نگهداری پلیت قرار دهید و درب آن را ببندید.

2: مقدار 50 میکرومتر از هر استاندارد، سرم کنترل و نمونه را داخل هر چاهک بریزید. پیشنهاد میشود که از استانداردها و نمونه ها به صورت داپلیکیت استفاده کنید. به این معنی که هر استاندارد و نمونه را درون دو چاهک بریزید. در آخر از میانگین جذب نوری آنها برای محاسبه نتیجه ها استفاده نمایید.

3: مقدار 100 میکرولیتر از محلول آنزیم یا Enzyme Conjugate را به هر چاهک اضافه کنید و پلیت را به آرامی 15 ثانیه تکان دهید تا محتویات داخل آن خوب مخلوط شود.

4: درب چاهک ها را با برپسب مخصوص پلیت بپوشانید و چاهک ها را 60 دقیقه در درجه حرارت اتاق انکوبه نمایید.

5: محتویات چاهکها را خالی کنید و چاهکها را 5 بار با محلول شستشوی آماده مصرف شستشو دهید (برای شستشو می توان از سمپلر 8 کاناله استفاده کرد ولی باید مواظب بود که محلول شستشو از یک چاهک به چاهک دیگر وارد نشود زیرا می تواند باعث ایجاد خطا در نتیجه آزمایش شود.

6: در هر بار شستشو حدود 300 میکرولیتر محلول شستشو در هر چاهک ریخته و سپس چاهک ها را با وارونه کردن و تکاندن خالی نمایید و در انتهای عملیات شستشو چاهک ها را در حالت وارونه و با ضربات ملایم بر روی یک پارچه یا کاغذ نمگیر بکوبید تا قطرات اضافی محلول شستشو خارج گردند.

7: 100 میکرولیتر محلول رنگزا به هر چاهک اضافه کنید.

8: چاهک ها را 15 دقیقه در درجه حرارت اتاق و در تاریکی انکوبه کنید.

9: با اضافه کردن 100 میکرولیتر محلول متوقف کننده به هر چاهک ادامه واکنشهای آنزیمی را متوقف نمایید. برای سنجش جذب نوری هر چاهک از دستگاه الایزاریدر با فیلتر 450 نانومتر استفاده کنید.
آگهی دهنده
زهرا احمدپور
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارسال کیت تیرویید به سراسر ایران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1010572
بازدید : 296
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
زهرا احمدپور
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارسال کیت تیرویید به سراسر ایران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com