انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تعمیر‌گاه گل سمیعی تعمیرگاه تخصصی فولکس در شرق تهران تعمیر‌گاه تخصصی فولکس گل در تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 3 فروردين 1399
بهترین تعمیرگاه فولکس گل ، خودرو گل محصول شرکت فولکس تحت لیسانس آلمان است . کیفیت این خودرو در زمان ورودش به ایران در مقایسه با سایر رقبا خوب بود اما ظاهرا به دلیل قیمت آن و عدم شناخت کافی نسبت به آن در بازار فروش خوبی نداشت. بهترین تعمیرگاه فولکس گل ، این خودرو طراحی بسیار ساده ای دارد.قطعات این خودرو مناسب و کیفیت خوبی دارد که باعث می شود حین رانندگی کم تر دچار استرس و نگرانی باشیم.از دیگر ویژگی این خودرو می توان به بدنه نسبتا محکم و دارای سیستم پایداری بالا اشاره کرد.

فروش لوازم یدکی فولکس گل ، هنگام خرید خودرو گل به این موضوع توجه داشته باشیم که به دلیل نبود قطعات یدکی مناسب و ارزان قیمت با کیفیت خوب ممکن است این خودرو خریداران کمتری داشته باشد . فروش لوازم یدکی فولکس گل، ولی با تمام این شرایط نمی توان کیفیت خودرو را چشم پوشی کرد.

تعمیر گاه تخصصی سمیعی گل

یکی از بهترین مراکز برای تعمیرات خودرو های فولکس گل می باشد این تعمیر گاه با وجود پرسنل ماهر و مجرب دیده باعث شده است اعتماد خود را بین مشتریان به وجود بیاورد و به علاوه خدمات مناسب و با کیفیت ارائه می دهند.بنابراین با وجود کم تر بودن قطعات این خودرو می توان به تعمیرگاه سمیعی گل مراجعه کنیم و خودرو خود را به آنجا بسپاریم . چون این تعمیرگاه تمامی قطعات این خودرو را دارا می باشد و خدمات تعمیرات خودرو گل را انجام می دهد.

تعمیر موتور، جلوبندی، باطری‌سازی و شارژ گاز کولر خودرو فولکس گل

فروش لوازم یدکی فولکس گل

ویژگی تعمیرگاه تخصصی سمیعی گل

مشاوره تلفنی و حضوری
انجام خدمات در کم‌ترین زمان ممکن حتی در ایام تعطیل
ارسال لوازم یدکی به سراسر کشور
آگهی دهنده
سمیعی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1012403
بازدید : 458
دسته بندی : تعميرگاه
آگهی دهنده
سمیعی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com