انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اسپرسوساز سه کاره سیلورکرست مدل SEMM 1470 A1

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399
یکی از محصولات شرکت آلمانی سیلورکرست اسپرسوساز سه کاره ( اسپرسو ، کاپوچینو و لاته ) می باشد. این دستگاه اسپرسوساز دارای طراحی بسیار شیک ، کیفیت بالا و کارایی بالایی بوده و یکی از بهترین اسپرسوسازهای موجود جهت تهیه اسپرسو ، کاپوچینو و لاته می باشد.
جهت تهیه اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز سه کاره سیلور کرست پس از روشن نمودن دستگاه و پر کردن مخزن آب آن به مقدار کافی قهوه آسیاب شده را در داخل گروپ ریخته و سپس دکمه استارت اسپرسوی دستگاه (فنجان کوچک یا فنجان بزرگ) را زده و فنجان را در زیر محل خروجی اسپرسو قرار داده تا اسپرسو در داخل فنجان ریخته شود.

جهت تهیه کاپوچینو پس از ریختن شیر به مقدار مورد نیاز در مخزن شیر دستگاه اسپرسو ساز و آماده شدن آن دکمه استارت کاپوچینو را زده (فنجان کوچک یا فنجان بزرگ) و فنجان را در زیر لوله خروجی شیر قرار می دهید تا شیری که به حالت کف درآمده ، درداخل فنجان ریخته شود ، پس از اتمام کار کف شیرمتوقف شده و اسپرسو به صورت اتوماتیک به داخل لیوان ریخته می شود. در این حالت شما یک کاپوچینوی عالی خواهید داشت. لازم به ذکر است در تهیه کاپوچینو یک سوم فنجان اسپرسو، یک سوم فنجان شیر، یک سوم فنجان کف شیرمی باشد.

فرآیند تولید کافه لاته شبیه کاپوچینو بوده با این تفاوت که یک سوم فنجان اسپرسو، دو سوم فنجان شیر می باشد .
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوه رایگان و فیلم محصول تماس بگرید
آگهی دهنده
سهند رستمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1013632
بازدید : 1008
دسته بندی : حراج خانگي
آگهی دهنده
سهند رستمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com