انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رهایی از تکرر ادرار، عفونت ادرار و عفونت های زنانه به طور طبیعی

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 12 شهريور 1399
رهایی از تکرر ادرار، عفونت ادرار و عفونت های زنانه به طور طبیعی.

چنانچه شما هم مکررا دچار سوزش ادرار، تکرر ادرار، عفونت ادرار و عفونت های زنانه می شوید، این مقاله علمی مفید و سودمند را بخوانید و به اشتراک بگذارید.

اینترستیشیال سیستیس ( سندرم مثانه دردناک ) چیست؟

اینترستیشیال سیستیس که به آن سندرم مثانه دردناک هم گفته می‌شود، یک بیماری مزمن است که باعث فشار بر مثانه، درد مثانه و در برخی موارد درد لگن می‌شود. درد ممکن است از یک ناراحتی جزئی تا دردی بسیار شدید باشد. در صورت ابتلا به سندرم مثانه دردناک، سیگنال‌های ارسالی به مغز برای ادرار کردن مختل شده و شما غالباً احساس می‌کنید که نیاز فوری به ادرار کردن دارید و باعث ایجاد تکرر ادرار با حجم کم در بسیاری از افراد می‌شود.

نشانه‌ها و علائم سندرم مثانه دردناک و ورم مثانه در هر فرد متفاوت است. اگر شما به التهاب مثانه مبتلا هستید، ممکن است علائم شما در طول زمان تغییر کند و متناوباً در واکنش به برخی محرک‌ها مانند قاعدگی، نشستن‌های طولانی مدت، استرس، تمرینات ورزشی و رابطه جنسی تشدید شود.

برخی علائم و نشانه‌های التهاب مثانه دردناک عبارتند از:

سوزش ادرار
درد مزمن در لگن
نیاز مداوم فوری به ادرار کردن
تکرر ادرار، غالباً در حجم کم در طول شب و روز - تا حدود 60 مرتبه در روز
احساس درد و ناراحتی در زمانی که مثانه پر می‌شود و کاهش درد پس از تخلیه مثانه
درد در هنگام مقاربت جنسی

با اقدامات درمانی ساده نمی‌توان علائم التهاب و ورم مثانه را از بین برد و یک روش درمانی هم وجود ندارد که برای همه مؤثر واقع باشد. ممکن است نیاز باشد که شما روش‌های درمانی مختلف یا ترکیبی از روش‌های درمانی متفاوت را آزمایش کنید تا بتوانید رویکردی که در درمان و کاهش علائم بیماری شما مؤثر باشد را پیدا کنید.

نتیجه تحقیقات گروه پژوهشی کلینیک سلامت خانواده کالیفرنیا نشان می دهد که تغییر سبک زندگی به کاهش التهاب مثانه به طور چشمگیری کمک می کند. در این پژوهش اقدامات موثر زیر انجام شده اند.

الف. حذف یا کاهش غذاهایی که مثانه را تحریک می‌کنند (نظیر نوشیدنی‌های کربنات دار و کافئین دار، مرکبات و غذاهای حاوی مقادیر زیاد ویتامین C ، گوجه فرنگی، غذاهای شور و ادویه‌ دار) از رژیم غذای. افزودن مواد غذایی که خواص ضد التهابی دارند (مثلا دمنوش بابونه و گل همیشه بهار) به رژیم غذایی. افزودن فرآورده های زنبور عسل (نظیر بره موم و ژل رویال) به رژیم غذایی.

ب. پیشگیری های موثر: یک اندام ملتهب که سیستم ایمنی آن نیز دچار اختلال شده باشد، همواره آسیب پذیر است. قرار گرفتن در محیط آلوده سرویس بهداشتی، یعنی دعوت کردن انواع عفونت ها به سطح اندام آسیب دیده. پس برای دفع ادرار مکرر چکار کنیم؟

اولا، در طول شبانه روز یک الی سه بار آنهم فقط برای دفع مدفوع به سرویس بهداشتی بروید. قبل از ورود به محیط سرویس بهداشتی و حمام، به مدت نیم ساعت یک لامپ یو-وی-سی (UVC) صد الی دویست وات را در محیط حمام و سرویس بهداشتی روشن کنید. بعد از نیم ساعت، لامپ یو-وی-سی را خاموش نموده و وارد محیط سرویس بهداشتی و حمام شوید. پس از دفع مدفوع، همیشه از سمت جلو به طرف عقب خود را بشویید. این کار از انتقال باکتری های ناحیه مقعد به اندام زنانه و عفونت آن جلوگیری می کند.

ثانیا، لباس های زیر خود را چندین مرتبه در طول شبانه روز تعویض کنید. لباس های زیر خود را جداگانه در ماشین لباسشویی بشویید و در زیر نور آفتاب خشک کنید یا قبل از استفاده آن را به مدت بیست دقیقه زیر تابش لامپ یو-وی-سی قرار دهید.

ثالثا، برای دفع ادرار از ابزار سیلیکونی فم-پی که متصل به کیسه ادرار است، استفاده کنید. فِم-پی، وسیله است برای رهایی از محیط های آلوده (نظیر سرویس بهداشتی). بعد از استفاده از ابزار سیلیکونی فم-پی، آن را با آب و صابون مایع بشویید یا اینکه آن را به مدت پنج دقیقه در آب در حال جوشیدن قرار دهید تا استریل شود.

http://www.fempee.com

https://www.instagram.com/fempeeco

https://www.t.me/fempee

https://www.fb.me/fempeeco

ج: کاهش استرس: سعی کنید از روش‌های تجسمی یا بیوفیدبک برای کاهش استرس استفاده کنید.

ادامه این مقاله علمی در لینک زیر در دسترس است.

https://www.instagram.com/drforcouples

با آرزوی سلامتی شما

پیش به سوی سبز زیستن

مشاوره رایگان شبانه روزی از طریق تلگرام یا اینستاگرام.

https://www.t.me/GreenLifestyleGroup

https://ww
آگهی دهنده
Go Green Lifestyle Group
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بوسان . بارسلونا . لیورپول . ونکوور . استانبول . دبی . هامبورگ . صلاله . جنوآ . چابهار . کیش . بندر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1019787
بازدید : 352
دسته بندی : درمان در منزل
آگهی دهنده
Go Green Lifestyle Group
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : بوسان . بارسلونا . لیورپول . ونکوور . استانبول . دبی . هامبورگ . صلاله . جنوآ . چابهار . کیش . بندر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com