انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مزون ایمانا

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 16 شهريور 1399
ايمانا از سال 81 تجربه فروش در زمينه انواع البسه زنانه و دخترانه در سبک هاي مختلف مجلسي ، اسپرت و کلاسيک فعاليت داشته و در تمام اين سال ها مشاوره دادن صحيح در خريد لباس را به همراهان خود، سرلوحه کاري قرار داده است .

ايمانا با راه اندازي باشگاه مشتريان بيش از پيش توانسته در اين حوزه با توجه به سليقه و خواست مشتري شرايطي را براي خريد آسان فراهم آورد.

ايمانا در 6 سال اخير ، توانسته عامليت فروش برند ويچي در مشهد را به خود اختصاص دهد .

ايمانا فعاليت خود را در زمينه پوشاک به صورت تخصصي از سال 1381 آغازنمود و با تلاشهاي بي وقفه ضمن تنوع بخشيدن به انواع محصولات و همکاري بامعتبرترين برندها ترکيه و فرانسه و... کيفيت اجناس خود را به ميزان قابل توجهي افزايش داده که رضايت اکثريت مشتريان گرامي گواه بر اين ادعاست و اين رضايت پشتوانه استواري است که نيل به اهداف تدوين شده را در بلند مدت محقق مي سازد. سالها حضور موفق در صنعت پوشاک ايران، بازاريابي مبتني بر سلايق و فرهنگ پوشاک ايرانيان و همچنين استقبال چشمگير و مداوم از محصولات و برندهاي برتر ارائه شده در فروشگاه اين مجموعه اين امکان را به شما مي دهد تا بتوانيد با خيالي آسوده خريد خوبي داشته باشيد.

ايمانا تلاش مي‌کند دوستي خوش‌سليقه براي شما باشد؛ کالاهايي که در ايمانا مي‌بينيد با دقت انتخاب شده‌اند‌ و با همين دقت و جزئيات معرفي و ارائه و تحويل داده مي‌شوند. جزييات براي ما مهم‌اند؛ در دنياي شتاب‌زده‌اي که ما را احاطه کرده‌ است،ايمانا از شما دعوت مي‌کند تا مکث کنيد، برندها و محصولات برتر و خاص را بيشتر بشناسيد و با خريد از بين آنها با سليقه‌ي شخصي‌تان، از سبک متمايز خود لذت ببريد

ارسال رايگان: ايمانا از ابتداي فعاليت خود ارسال پستي رايگان را به عنوان يکي از اصلي ترين خدمات به مشتريان در نظر گرفته است. ارسال رايگان با هر قيمت خريدي و به سراسر کشور انجام مي پذيرد.

ساعات کاری ایمانا :روزهای هفته از شنبه تا پنجشنبه صبح 9:30 الی 14 و بعدازظهر 17:30 الی 22:30 می باشد. ساعات کاری جمعه و روزهای تعطیل صبح 11 الی 14 و بعدازظهر 18 الی 22 می باشد.
آگهی دهنده
ایمان سرگزی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1020040
بازدید : 1007
دسته بندی : پوشاك
آگهی دهنده
ایمان سرگزی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com