انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید و بومی سازی انواع پودرهای سرامیکی

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 18 آبان 1402
شرکت رایکا صنعت افرند (رصا) در سال 1395به منظور فعالیت در زمینه تولید و بومی سازی انواع پودرهای سرامیکی در سایزهای نانو متر، زیر میکرومتر و میکرومتر تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین در زمینه سرامیک‌های پیشرفته پیموده است.
از محصولات اصلی شرکت رصا به پودر سرامیکی آلومینا( اکسید آلومینیوم) با فازهای گاما و آلفا اشاره کرد. از عمده این کاربردها می توان به صنعت کاشی سرامیک به عنوان بدنه خام، لعاب، انگوب (Engobe)، خمیرشیشه (Frit)، صنعت چینی آلات بهداشتی و ظروف، صنعت پولیش به عنوان پولیش رنگ ، سطوح فلزی، شیشه و جواهرات، صنعت نسوز به عنوان آجر نسوز و جرم نسوز، صنعت کامپوزیت به منظور ساخت پلیمر های ضد سایش، رنگ های مقاوم به حرارت و مصالح ساختمانی سد حرارتی، صنایع تولید سرامیک های پیشرفته و مهندسی نظیر گلوله های سرامیکی، مقره، والو سرامیکی و ...، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان کاتالیست و مولکولار سیو، صنعت دی الکتریک ها، اشاره نمود.
چرا آلفا آلومینا رصا؟
درصد بالای فاز آلفا (98%)
اندازه دانه 1 تا 5 میکرون (D50:2μm)
سطح ویژه مطلوب(BET:6)
توزیع اندازه دانه یکنواخت
قیمت رقابتی
خلوص 99.4%

شرکت دانش بنیان رایکا صنعت افرند (رصا) تولید کننده آلفا آلومینا (اکسید آلومینیوم)، آلومینا اکتیو، آلومین و آلومینا کلسینه شده می باشد.
آلومینای 1تا 5 میکرون (مش 2500<) مخصوص صنایع پولیش سنگ، فلز و رنگ، صنایع شکل دهی و ساخت قطعات مهندسی سرامیکی، صنایع رنگ و رزین به عنوان رنگ ضد حرارت و پلیمر ضد سایش و صنعت نسوز به عنوان آجر و جرم نسوز است. این آلفا آلومینا(کلساین آلومینا) تولیدی بسیار ریز دانه با توزیع یکنواخت می باشد.
شرکت رصا با بهره گیری از تکنولوژی بومی تولید آلومینا قادر به تولید آلومینا با فاز گاما(آلومینا اکتیو) تا فاز آلفا آلومینا (آلومینا کلسینه شده) در اندازه دانه های مختلف از 1الی5 میکرومتر تا 55الی60 میکرومتر می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید
آگهی دهنده
رایکا صنعت افرند
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1024576
بازدید : 411
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
رایکا صنعت افرند
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com