انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مشاوره حقوقی نیروانا

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 19 بهمن 1399
بسیاری از افرادی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند پیش از طرح شکایت یا دادخواست، با مشاور حقوقی متخصص گفتگو کرده و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شود. در واقع در بسیاری از موارد اخذ مشاوره حقوقی پیش از هر گونه اقدام حقوقی به فرد کمک می‌کند تا آثار عمل خود را بسنجد. همچنین در بسیاری از موارد افراد اطمینان دارند که اقدام حقوقی را انجام دهند اما به هر دلیل قصد گرفتن وکیل را ندارند و ترجیح می دهند پس از مذاکره با مشاور و اخذ راهنمایی خود اقدامات را راهبری نمایند. بعضا مواردی نیز وجود دارد که فرد پیش از سپردن موضوع به وکیل مورد نظر قصد دارد با دریافت مشاوره حقوقی و گفتگو با مشاور حقوقی، از درستی تصمیم خود مطمئن شود. مشاوره حقوقی نیروانا با توجه به نیازهای شما بستری را فراهم کرده است که می‌توانید مشاوره حقوقی خود را در تمامی زمینه های زیر به بهترین شیوه ممکن انجام دهید.
مشاوره حقوقی خانواده : طلاق ، طلاق توافقی، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، ملاقات با طفل مشترک، جهیزیه، طلاق توافقی و... .
مشاوره حقوقی مالی : چک ، سفته و ... .
مشاوره حقوقی انحصار وراثت : دعاوی ارث.
مشاوره حقوقی کیفری : کلاهبرداری، جعل سند، خیانت در امانت فروش مال غیر، سرقت، تصرف عدوانی، ضرب و شتم و ….
مشاوره حقوقی ملکی : تخلیه ، اجاره، خلع ید و تخلیه ید، افراز، تفکیک و تقسیم ابطال سند رسمی توقف عملیات اجرایی، معامله فضولی، الزام به تنظیم سند رسمی و ... ..
مشاوره حقوقی ثبت احوال : تغییر تاریخ تولد و کاهش سن، حذف نام همسر، ازدواج موقت.
مشاوره حقوقی قرارداد : تنظیم قرارداد ، ثبت قراداد.
در حال حاضر برخلاف گذشته دسترسی به اطلاعات حقوقی و بهره مندی از خدمات حقوقی بسیار سهل شده است. جهت مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی تلفنی به وب سایت مشاوره حقوقی نیروانا مراجعه نمایید.
آگهی دهنده
مشاوره حقوقی نیروانا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1026191
بازدید : 364
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
مشاوره حقوقی نیروانا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com