انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کابینت آشپزخانه زاگ

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 6 اسفند 1399
طراحي ، ساخت و اجراي کابینت هاي لوکس ايتاليايي و اسپانيايي همچنين کابینت هاي تركيه اي با بهترين متريال و مناسبترين قيمت

اشپزخانه ، با طعم زاگ !

با مجموعه کابینت اشپزخانه زاگ ، خاص بودن را به اشپزخانه خود ببريد.

ما ، در مجموعه کابینت اشپزخانه زاگ طراحيِ دوست داشتني ايتاليا را با تكنولوژي منحصر به فرد المان در هم اميختيم تا نتيجه ان تجربه حسي متفاوت در خانه و اشپزخانه شما باشد.

از انجا كه Specialize و Optional كردن (ويژه ، خاص و سفارشي كردن) اشپزخانه با توجه به نياز ، كاربرد و سليقه مصرف كننده يكي از اهداف مجموعه کابینت اشپزخانه زاگ مي باشد و اين مجموعه ، حق انتخاب را بزرگترين حق براي مصرف كننده مي داند تمام سعي و همت خود را بران داشتيم تا با بهره گيري از طراحان و ديزاينر هايي كه علاوه بر داشتن استعداد و هنر ذاتي در زمينه طراحي داخلي ، داراي تحصيلات اكادميكِ مرتبط بوده تا بتوان همزمان چند هدف مهم را دنبال نمود:
1.توجه به زيبايي بصري: بي ترديد در برخورد با هر وسيله ، اولين مساله اي كه توجه همه ما را جلب مي كند وضعيت ظاهر ان است و اين مساله گاه انقدر تاثيرگذار است كه حس به وجود امده در اولين برخورد ، مادامي كه در حال استفاده از ان وسيله هستيم تغيير نمي كند. كافيه فقط يك لحظه به يكي از وسايل يا ابزاري كه واقعا دوسشتون داشتيم فكر كنيم تا متوجه بشيم داشتن حس خوب نسبت به وسايلي كه محيط پيرامون ما را تشكيل مي دهند چقدر در خوش رنگ شدن زندگي ما موثر است.
حس خوب ، پيشكش کابینت اشپزخانه زاگ به شماست.
2.طراحي كاربردي: ويژگي کابینت هاي مجموعه کابینت اشپزخانه زاگ به زيبايي ظاهري خلاصه نمي شود ، بلكه استفاده بهينه از فضاي موجود در راستاي براورده كردن كليه نيازهاي مصرف كننده از ديگر اهداف ماست. رفتار وعادت هاي گوناگون در نحوه چيدمان و كاربرد اجزاي اشپزخانه به خوبي در طراهي بخش بخشِ کابینت ها مورد توجه قرار ميگيرد ، به گونه اي كه مصرف كننده نهايت اسايش و راحتي را در اشپزخانه خود تجربه كند.

3.ديد روانشناسانه: انتخاب رنگ مناسب ، نور مطلوب و زاويه شكست هايي كه مناسب با روحيه ، شخصيت و ويژگي خاص مصرف كننده است و همچنين رعايت اصول فنگ شويي مي تواند محيطي ارام ، شاد ، بدون تنش و استرس را فراهم اورد تا بيشترين حد از انرژي مثبت قابل دريافت باشد. همانطور كه همه ما ميدانيم رنگ ها در ترس ، اضطراب ، عشق ، اشتها ، كم خوابي و... تاثير گذارند ، سايرعوامل ياد شده نيز به همان اندازه در مسائل روانشناسي نقش ايفا مي كنند.
مجموعه کابینت اشپزخانه زاگ با استفاده از جديد ترين و پيشرفته ترين دستگاهاي هولزر المان و بكارگيري انواع چوب هاي مرغوب و ام دي اف (MDF) هاي المان ، ايتاليا ، اسپانيا وتركيه ( با توجه به درخواست مصرف كننده ) و همچنين يراق الات BLUM (ساخت اتريش) ، شالوده طراهي انجام شده را ، توسط مهندسين توانا و زبده ايراني اجرا كرده كه در نهايت حاصل تلاش تمامي مجموعه; کابینت اشپزخانه اي مي شود ، با طعم زاگ.
آگهی دهنده
سعید اسفندی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1026813
بازدید : 249
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
سعید اسفندی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com