انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید کلایمر مونوریل در تهران و کرج

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 14 فروردين 1400
شما می توانید برای خرید، فروش و اجاره کلایمر در تهران با ما در تماس باشید. تهران کلایمر 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه می باشد.

تهران کلایمر علاوه بر خدمات در تهران در کرج نیز فعالیت می کنید. برای اجاره کلایمر در کرج نیز می توانید با ما همراه باشید.

شرکت تهران کلایمر با بیش از 10 سال سابقه کاری و با انجام بیش از 1000 پروژه موفق در تهران بهترین خدمات موجود را در این زمینه به شما ارائه می دهد.

ما به شما اطمینان می دهیم که با اجاره ، خرید کلایمر و فروش کلایمر دستگاه صحیحی را برای پروژه شما ارائه دهیم. ما می خواهیم یک همکاری موفق و مشترک ایجاد کنیم که در آن بتوانیم خدمات برتر ارائه دهیم.

تجربه ما همچنان جوایز و شناخت بسیاری در استفاده از ایمن و تامین دسترسی عمودی کسب کرده است. ما به سوابق خود افتخار و تلاش می کنیم که صنعت خود را به کل بهبود بخشیم و اطمینان حاصل کنیم که پروژه های خود را به بهترین شکل و بدون خطر انجام دهیم.

اجاره انواع کلایمر در تهران و کرج با قیمت مناسب و خدمات اصلی در تهران کلایمر

شرکت تهران کلایمر یک شرکت مستقل به دنبال راه حل هایی در سراسر تهران به دنبال بهترین معاملات موجود هستیم که با تهیه کننده خانه و مهندسی ایمنی می توانیم پروژه شما را با کارآمدترین و اقتصادی ترین طرح چیدمان کنیم و راه حل هایی را برای آن مناطق پیدا کنیم.

اجاره کلایمر در کرج

کلایمر چیست؟
یک دستگاه بالابری است که بجای داربست ساخته شده است و دسترسی به ارتفاعات و جاهایی که امکان داربست وجود ندارد استفاده می شود. این دستگاه مناسب برای کارهای تعمیراتی، رنگ آمیزی، سیمانکاری، کار در نما، کامپوزیت و تعویض شیشه برج های بلند استفاده می شود.

کلایمر به دلیل قیمت ارزان، ایمنی بیش از حد نسبت به داربست و سریع بودن جایگاه فوق العاده ای در این صنعت به دست آورده است. و هر روز سفارش کلایمر نسبت به داربست بیشتر و بیشتر می شود.

کلایمر یک دستگاه برای بلند کردن وزنه های سنگین می باشد. برای هرگونه نمای که به ظرفیت بالایی نیاز دارد ، چه برای ساخت جدید و چه مرمت ، کاملاً مناسب است.

کلایمر های تهران کلایمر حتی برای کارهای سنگین نما و پروژه هایی بزرگ تر بهترین هستند.

کلایمر فضای کافی را برای کارگران فراهم می کند تا کار خود را با راحتی انجام دهند.

سبد کلایمر از 2 الی 6 متر متغییر و مناسب به محیط کار می باشد. طول اندازه سبد را میتوان به راحتی تغییر داد.

و با دو کلایمر می توان طول سبد کلایمر را چندین متر اضافه کرد.

در صورت لزوم می توان از این دوقلو به عنوان دو ماشین مجزا استفاده کرد.

هزینه اجاره کلایمر
اگر شما نیاز به کلایمر داشته باشید کافیست با تهران کلایمر در تماس باشید. شرکت تهران کلایمر دستگاه کلایمر را به محل کار آورده و نصب می کند و بعد از اتمام کار دستگاه را باز می کنند.

هزینه اجاره کلایمر شامل: هزینه جابجایی کلایمر، نصب و باز کردن، هزینه اجاره خود کلایمر و هزینه کارگر می باشد. که مبلغی حدود 6 میلیون تا 6.5 میلیون بالاتر می شود. که به مدت یک ماه با اجاره داده می شود.

اگر مدت کار بیشتر از یک ماه طول بکشد این هزینه را باید دوباره پرداخت کنید. حالا چه یک ماه طول بکشید یا پانزده روز.
آگهی دهنده
علی اسدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1027572
بازدید : 692
دسته بندی : مصالح ساختماني
آگهی دهنده
علی اسدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com