انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه فرآوری مایه بستنی ، تولید بستنی سنتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 10 مرداد 1400
دستگاه فرآوری مایه بستنی ، تولید بستنی سنتی شرکت فراسردکاران
بخش عمده ای از تولیدکنندگان بستنی سنتی به دلیل محدودیت فضا، به ناچار برای تهیه بستنی، شیر را به روش های سنتی به جوش بیاورند یا شیر جوشیده را از افراد واسطه خریداری کنند و همچنین برای افزودن شکر و ثعلب و مخلوط کردن آنها و سرمایش مایه اولیه بستنی با مشکلات عمده ای روبرو هستند.
علاوه بر هزینه های حمل و نقل، انرژی و دستمزدها، در این شرایط سطح بهداشت نیز کاهش می یابد. شرکت فراسردکاران برای حل این مشکلات در واحدهای کوچک تولید بستنی و تهیه مایه پاستوریزه اقدام به طراحی و ساخت دستگاه فرآوری مایه بستنی نموده است.
دستگاه فرآوری مایه بستنی می تواند شیر را بدون حرارت مستقیم و با کمترین میزان انرژی مصرفی (گاز) به جوش آورده و با افزایش دور همزن دور متغییر، خود عمل میکس شکر، ثعلب و شیر را انجام داده و با آب شهر و سیستم سرمایش فریونی، مایه بستنی آماده شده را تا دمای 4 درجه سانتی گراد سرد کرده و نگهداری کند.
دستگاه های فرآوری مایه بستنی شرکت فراسردکاران در ظرفیت های 200 تا 500 لیتری تولید می شوند.

مزایای دستگاه های فرآوری مایه بستنی
بهداشت کامل ، ته نگرفتن شیر ، تبخیر کمتر شیر ، نیاز به فضای کمتر، استفاده از گاز شهری ، مصرف بسیار کم انرژی ، سهولت کار و نیاز به نیروی کار کمتر ، گرمایش شیر تا 95 درجه سانتی گراد ، دارای همزن دور متغییر جهت مخلوط کردن شکر و ثعلب ، کاهش دما با استفاده از آب شهری و سیستم فریونی تا دمای 4 درجه سانتی گراد (بدون نیاز به جابجایی)
آگهی دهنده
فراسردکاران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1037029
بازدید : 388
دسته بندی : توليد مواد غذايي
آگهی دهنده
فراسردکاران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com