انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گیاه سانسوریا ابلق زیبا مقاوم و معطر

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 20 مهر 1400
"گیاه سانسوریا:
سانسوریا، یکی از مقاوم ترین گیاهانی است که به وفور در منازل ما یافت می شود که با جود مقاوم بودن و نیاز کم به نگهداری و مراقبت شدید ، این گیاه نیاز به مراقبت هایی دارد تا زیبایی و سلامت آن حفظ شود . در ادامه می خواهیم به بررسی مهم ترین راهکار هایی مراقبت از گیاه سانسوریا بپردازیم .
اگر بخواهیم در مورد خواص ساسنوریا صحبت کنیم ابتدا به مهم ترین خاصیت آن یعنی تصفیه هوا می رسیم ، جایی که این گیاه با توجه سم زدایی که انجام می دهد باعث افزایش کیفیت هوای محیط و بهبود تمیزی هر چه بیشتر هوا می شود. نکته بعدی که باید به آن اشاره کنیم اکسیژن سازی این گیاه است ، این خاصیت نیز به نوعی در راستای خاصیت قبلی بوده به طوری که این گیاه در تایم شب دی اکسید جذب شده خود را به اکسیژن تبدیل می کند . در واقع این خاصیت را می توان به عنوان عجیب ترین خاصیت این گیاه دانست چرا که همه گیاهان در هنگاه نبود نور خورشید اقدام به دفع دی اکسید می کنند اما این گیاه اکسیژن تولید می کند .
روش نگهداری سانسوریا
در حقیقت نگهداری این گیاه به فاکتور های متعددی وابسته است . فاکتور هایی مثل نور مورد نیاز گیاه ، میزان آب مورد نیاز ، دما و رطوبت مناسب ، کود و بهترین خاک مد نظر از مهم ترین آن هستند.
برای اطلاعات بیشتر راجه به گیاه ساسنوریا می توانید به وبسایت گلدان مراجعه نموده و یا با مشاوران ما در تماس باشید
"
آگهی دهنده
فروشگاه آنلاین گلدان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1042647
بازدید : 138
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
فروشگاه آنلاین گلدان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com