انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید انواع الکتروفورز در شرکت آزمایشگاهی، شیمیایی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی چم بیوتک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
تولید انواع الکتروفورز در شرکت آزمایشگاهی، شیمیایی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی چم بیوتک
عرضه انواع محصولات و مواد آزمایشگاهی مرک آلمان و سیگما آمریکا در بسته های کوچک، مواد شیمیایی و آزمایشگاهی، بیوتکنولوژی و بیولوژی مولکولی
تجهیزات، ابزارآلات و دستگاه‌های آزمایشگاهی- تحقیقاتی و پزشکی و همه انواع دستگاه ها و ابزارآلات مورد نیاز در آزمایشگاه ها
لکتروکوچ یا الکتروفورز (به انگلیسی: Electrophoresis) به حرکات ذرات در یک مایع تحت میدان الکتریکی گویند. الکتروفورز از شناخته شده‌ترین روش‌های آزمایشگاهی برای جداسازی بیومولکول‌ها است.
به سبب اینکه ماکرومولکولهای زیستی مانند دی‌ان‌ای و پروتئینها باردار هستند می‌توان با قرار دادن آن‌ها در یک میدان الکتریکی، آن‌ها را بر اساس خواص فیزیکی مانند شکل فضایی، وزن مولکولی و بار الکتریکی، تفکیک کرد. برای این منظور از روشی بنام الکتروفورز استفاده می‌شود. روش‌های مختلف الکتروفورز برای تفکیک و مطالعه بیومولکول‌ها اعم از اسیدهای نوکلئیک یا پروتئین‌ها ابداع شده‌است.
به طورکلی الکتروفورز حرکت ذرات پراکنده در داخل مایعی تحت تأثیر یک میدان الکتریکی یکنواخت است. همین حرکت در فضایی با میدان الکتریکی غیریکنواخت دی‌الکتروفورز نامیده می‌شود. الکتروفورز تکنیکی است که برای جداسازی و در برخی مواقع خالص‌سازی ماکرومولکول‌ها به‌ویژه پروتئین‌ها و اسیدهای آمینه که در اندازه، بار و ترکیب متفاوتند، به کار می‌رود. زمانیکه مولکول‌های بارگذاری شده در یک میدان الکتریکی قرار می‌گیرند، بر اساس بار الکتریکی‌شان به سمت قطب مثبت (آند) یا منفی (کاتد) حرکت می‌کنند. سرعت حرکت مولکول‌ها در این شرایط نه تنها تحت تأثیر بار الکتریکی و شدت میدان الکتریکی است، بلکه عواملی نظیر اندازه، وزن مولکولی و شکل فضایی مولکول نیز در این امر دخیل هستند.
سیستم های الکتروفورز از بخش های مختلفی تشکیل شده است که شامل تانک الکتروفورز، کست، شانه و منبع تغذیه می باشد.
تانک الکتروفورز افقی تولیدی شرکت آزمایشگاهی، شیمیایی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی چم بیوتک با استاندارد و کیفیت بالا، جنس آن از پلکسی گلس شفاف آزمایشگاهی و همچنین برای به جریان انداختن ذرات باردار از دو الکترود از جنس آلیاژ پلاتینی با مقاومت بسیار پایین استفاده شده است.

تانکهای الکتروفورز شرکت آزمایشگاهی، شیمیایی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی چم بیوتک دارای ویژگیهای بارزی شامل قیمت پایین، گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیر، قطعات و الکترود بادوام، سهولت ران کردن نمونه و ..... می باشد.

تولید انواع الکتروفورز افقی و عمودی با انواع شانه ها و باقیمت بسیار مناسب

همچنین شرکت آزمایشگاهی، شیمیایی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی چم بیوتک با خرید مواد ازمایشگاهی در مقادیر بالا از شرکتهای مرک آلمان و سیگما آمریکا و بسته بندی آن در مقادیر کوچک و به مقدار مورد نیاز محققین، می تواند بسته بندیهای کوچک با قیمت پایین و با گارانتی اصل بودن عرضه کند.
آدرس: دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز رشد شماره 5
تلفن تماس: 35237665-051 و 09150556209

کلمات کلیدی:
تولید انواع تانک الکتروفورز
فروش انواع تانک الکترو فورز
شرکت انواع تانک الکترو فورز در مشهد
فروش انواع محصولات الکتروفورز در مشهد
شرکت فروش مواد شیمیایی مشهد
آگهی دهنده
شیمیایی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی چم بیوتک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1044039
بازدید : 276
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
شیمیایی، بیوتکنولوژی و تحقیقاتی چم بیوتک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com