انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرخ روز سیاه دانه اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 19 دي 1402
نرخ روز سیاه دانه در اصفهان توسط مجموعه ما ارائه می شود. سیاه دانه گیاهی است یکساله با ساقه های ایستاده، برگچه های ریز وگلهای سفید زیبا و میوه آن به صورت کپسول که موطن اصلی این گیاه در جنوب اروپا و آسیای غربی می باشد. از قدیم این گیاه در کشورهای گرمسیر کاشته می شود. با عنایت به اینکه اغلب مناطق کشور ایران به خصوص استان های مرکزی کشور به خصوص استان اصفهان دارای آب و هوایی گرمسیری و خشک می باشد این گیاه روند رشد مناسبی در استان دارد. از جمله شهرستان‌های از توابع استان اصفهان اقدام به کشت گیاه سیاه دانه می نمایند. می توان به شهرستان‌های سمیرم وشهرضا و مبارکه اشاره نمود. این شهرستان ها به دلیل شرایط خاص آب و هوایی از سرعت رشد بالایی برخوردار می باشد.

با توجه به مواردی که بیان کردیم می توان گفت سیاه دانه اصفهان از کیفیت بالا یی برخوردار بوده. همین امر نیز موجب افزایش سطح زیر کشت این محصول در سطح شهرستان های این استان گردیده است. سیاهدانه اصفهان به دلیل سازگاری با شرایط آب و هوایی منطقه از بهترین عملکرد دانه برخوردار می باشد.

در حال حاضر در مناطق روستایی استان اصفهان شرکت های تعاونی با کمک ادارات جهاد کشاورزی به دلیل خشکسالی اغلب مناطق اصفهان اقدام به بیمه نمودن زمین‌های زیر کشت کشاورزان از جمله زمین های سیاهدانه می نمایند. به نوعی اقدام به ترغیب کشاورزان به کشت این محصول می نمایند.
بیشترین مراکز تولید سیاه دانه در کشور در استان های اصفهان، گلستان، مرکزی وهمدان است. در اراک بیشتر شاهد بعمل آمدن خودروی سیاه دانه هستیم در صورتی که در سایر استان ها به دلیل تدابیر صورت گرفته توسط سازمان جهاد سازندگی وهمکاری با دانشگاه کشاورزان تشویق به کشت سیاه دانه شده اند.

جهت خرید سیاه دانه کافیست به مراکز بازرگانی و عمده فروشی های محصولات کشاورزی مراجعت نمایید. شایان ذکر است اخیرا در مناطق کم برخوردار دولت در غالب تعاونی ها جهت کمک به کشاورزان اقدام به خرید محصولات سیاه دانه کشاورزان می نماید.

انواع سیاه دانه اصفهان در بازارهای داخل وخارج با قیمت های متعدد به فروش می‌رسد. شما می توانید جهت کسب نرخ روز این محصول با ما در اتباط باشید.
مشاور فروش: سجاد احمدی 09134431028
https://dapido.com/
https://t.me/dapido
https://www.instagram.com/dapido.ir/
آگهی دهنده
سجاد احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1045365
بازدید : 268
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
سجاد احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com