انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سنگ مصنوعی اصفهان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 22 آبان 1400
سنگ مصنوعی اصفهان ترکیبی از مواد افزودنی و سنگ های طبیعی است، ترکیباتی مانند افزودنی های پلیمری وسیمان که مواد اولیه سنگ مصنوعی می باشند باعث کاهش وزن آن خواهد شد. سنگ مصنوعی اصفهان به دلیل زیبایی و متنوع بودن در رنگ ها و نمای جذاب داخلی و نمای بیرونی مجتمع ها و سنگ فرش ها از کاربرد فراوانی برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی های سنگ مصنوعی قیمت ، وزن و ضخامت کم آن نسبت به سنگ های طبیعی است. با توجه به این که سنگ های مصنوعی از ترکیبات مواد افزاینده و سنگهای طبیعی ساخته می شود نسب به سنگ های طبیعی قیمت وهزینه کمتری دارد. برای آشنایی با سنگ های مصنوعی میتوانید به صفحه ی مقاله ها در سایت پارسه کورین مراجعه کنید.

سنگ مصنوعی اصفهان ترکیبی از سنگ‌ های طبیعی با مواد افزودنی است که مواد اولیه آن ترکیباتی مانند سیمان و افزودنی پلیمری است که باعث کاهش وزن و نصب سریع می شود.

همه ی مواد استفاده شده در سنگ مصنوعی اصفهان کاملا کیفیتی بر ملاحظات محیطی و انسانی دارد.

چند نکته دیگر که در ساخت سنگ مصنوعی اصفهان به کار رفته ضخامت کمتر که می توان در فنداسیون های خاص با توانایی بالا بهره گرفت، رس استفاده شده در این سنگ باعث مقاومت گرمایی بالا شده و همچنین به کارگیری سیمان به عمر مفید و بالا سنگ مصنوعی اصفهان کمک کرده.
آگهی دهنده
شرکت صفاهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1046380
بازدید : 1020
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
شرکت صفاهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com