انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات چاپ و تبلیغات در مجموعه چاپ جناب

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
چاپ جناب یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ است که با به کارگیری تکنولوژی های پیشرفته و به روز و همچنین تهیه دستگاه های استاندارد سعی دارد در حوزه چاپ و طراحی بهترین خدمات را با استفاده از مواد اولیه مناسب ارائه دهد.
این مجموعه می تواند در تمامی حوزه های چاپ، خدمات بی نظیر را ارائه دهد در اینجا جهت آشنایی بیشتر به معرفی برخی از خدمات انجام شده در این مجموعه می پردازیم:
چاپ لیبل در حال حاضر جزء مهم ترین روش های تبلیغاتی که بر روی محصولات مختلف قرار می گیرد و تاثیر بسزایی در معرفی محصول دارد. انواع مختلف لیبل ها با توجه به نوع محصولات و جنس کاغذها و همچنین شکل طراحی آنها تولید می گردد. در این مجموعه طراحی لیبل در چند دسته و گروه انجام می‌ شود مانند:لیبل میوه پشت چسب دار، لیبل دور صاف که به صورت لیبل روکش uv، لیبل با سلفون براق، لیبل پی وی سی، لیبل بدون روکش، لیبل یووی فیلتر دار و لیبل شیشه ای و همچنین لیبل های طلاکوب که در سه دسته طبقه بندی می شود لیبل ‌های دایره‌ای که آنها نیز در گروه ‌های مات و براق همچنین به صورت شیشه ای و طلاکوب تولید شده‌اند. و برخی از لیبل های برش خاص که به شکل میوه ها و محصولات مختلف طراحی می شوند. تنوع بالای لیبل موجب شده تا هر مجموعه متناسب شرایط و نیاز خود سفارش این محصول را بدهد.
انواع ست اداری متحدالشکل و شکیل در حال حاضر جزء لاینفک و ضروری شرکت ها و ادارات است که یه یک ست اداری اختصاصی نقش زیادی در بالاتر بردن اعتبار شرکت‌ها دارد. به همین جهت این مجموعه در براین انواع ست اداری شامل سربرگ اداری که در چند قطع کاغذ a۴ ،a۵، و a6، به همراه برند و لوگوی شرکت، پاکت نامه در ابعاد مختلف به صورت پاکت ملخی، خشتی یا مربعی، چاپ فاکتور به همراه درج لوگوی شرکت، چاپ رسید انبار، چاپ پوشه و فولدر و مهمتر از همه چاپ کارت ویزیت در ابعاد مختلف و با استفاده از کاغذهای گوناگون مات و براق را عرضه می‌ کند. نکته مهم این است که تمامی خدمات ارائه شده در زمینه چاپ اوراق اداری با توجه به هزینه سفارش دهندگان از کاغذهای گلاسه، تحریر و با روکش سلفون به صورت براق و مات انجام می شود.
در حوزه تبلیغات این شرکت می تواند کمک زیادی به ادارات و افراد مختلف کند و در حوزه چاپ بنر، بروشور و تراکت های تبلیغاتی، کاتالوگ، ساعت های رومیزی در ابعاد مختلف، ساک هدیه تبلیغاتی در ابعاد مختلف و همچنین چاپ انواع سررسید از لحاظ سایز بندی، نوع جلد و کاغذهای بکار رفته شده در آن را به خوبی ارائه می‌ دهد. در ضمن در این مجموعه می توانید سفارش چاپ پرچم مناسب برای روی میز یا در ابعاد بزرگتر را بدهید.
ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی نیز در این مجموعه انجام می شود که ساخت تابلوی فلکسی و همچنین ساخت تابلوی چلنیوم در حال حاضر به دلیل داشتن زیبایی و براقیت فوق العاده و مدرن بودن مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. این تابلوها در مدل های مختلفی از تابلوهای چلنیوم رنگی، الماسی دوبل، لبه طلایی و نقره‌ ای کریستالی، پانچی و بسیاری از مدل‌های دیگر طراحی و تولید می گردد. در این مجموعه جهت تولید تابلو از انواع رنگ های پلکسی گلاس، ورق های pvc، منبع تغذیه، لامپ های اس ام دی زیر نظر کارشناسان و متخصص خدمات خود را ارائه می دهد..
چاپ جعبه و بسته بندی در دنیای امروز تاثیر زیادی در فروش و استقبال از محصولات مختلف دارد، به همین جهت این مجموعه با داشتن دستگاه های مخصوص و تهیه متریال های مناسب در صنعت کارتون سازی و چاپ و بسته بندی آن نیز به صورت حرفه ‌ای عمل می ‌کند.
انواع کارتون های ارائه شده در این مجموعه شامل کارتن گلس موبایل، جعبه های قفسی شکل، کارتن مواد غذایی، کارتون کفش، کارتن خرما، جعبه پیتزا، کارتن تخم مرغ، کارتن های بایگانی، کارتون کنگره دار را در طراحی های مختلف به صورت کارتون با قفل، کارتن های درب رو و همچنین کارتن های مادربردی و کارتون‌های درب و کف دارویی و بسیاری از شکل های گوناگون ارائه می دهد.
تمامی خدمات چاپ ارائه شده در این مجموعه، توسط دستگاه های چاپ مختلف، متناسب با شرایط، هزینه و کاغذها و کارتن های انتخاب شده انجام می گردد که از مهمترین دستگاه‌ های چاپ می توان به دستگاه چاپ افست، دستگاه های چاپ فلکسو و چاپ سیلک اشاره کرد.
چاپ جناب آماده ارائه کلیه خدمات مختلف در حوزه چاپ انواع لیبل، بسته بندی محصولات گوناگون، چاپ اوراق اداری و بسیاری از موارد دیگر به صورت حرفه ای در تهران و کرج و سراسر کشور است. در صورت نیاز به هرگونه دریافت خدمات چاپ با کارشناسان و مشاوران این مجموعه به صورت رایگان تماس گرفته تا پس از دریافت مشاوره بتوانید بهترین نوع خدمات را ثبت سفارش کنید.



rezamoradkhani1364@gmail.com
آگهی دهنده
چاپ جناب
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1047242
بازدید : 496
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
چاپ جناب
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com