انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شیره انگور مرغوب باغهای ارومیه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 13 آذر 1400
شیره انگور یا دوشاب، دارای طبع گرم و تر است و از خواص آن می‌توان به درمان کم‌خونی، پیشگیری از سرطان، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، تقویت حافظه و جلوگیری از حمله قلبی اشاره کرد.
شیره انگور یکی از فرآورده‌های انگور است که از آب انگور به دست می‌آید و بسیار مفید و پرخاصیت است. شیره انگور کالری بیشتری نسبت به انگور دارد و مصرف میزان کمی از آن باعث تأمین انرژی موردنیاز بدن می‌شود. این شهد دارای ویتامین‌های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و کلسیم است. باوجود خواص زیاد، مصرف شیره انگور برای تمام افراد توصیه نمی‌شود و ممکن است برای برخی مضر باشد.
خواص شیره انگور در طب اسلامی
شیره انگور که در طب سنتی دبس یا دوشاب نیز نامیده می‌شود، فواید زیادی برای سلامتی انسان دارد. طبع این خوراکی گرم و تر است و بیش‌تر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این شهد شیرین بسیار مقوی، مغذی و ضد نفخ است و به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی ازجمله کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، آهن و ویتامین‌های A، B، C برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است بنابراین نباید از خوردن آن غافل شد. شیره انگور انرژی‌زاست چون قند طبیعی زیادی دارد و این قند خیلی سریع در بدن حل‌شده و انرژی بدن را تأمین می‌کند. این شیره گیاهی به پیشگیری از بیماری‌هایی مانند فشارخون بالا، افزایش کلسترول خون، آمبولی و رگ‌های واریسی کمک می‌کند و ازآنجاکه حاوی ماده‌ی معدنی پتاسیم است موجب رقیق شدن خون و جلوگیری از حمله قلبی می‌شود. دوشاب همچنین برای درمان عفونت و التهاب بسیار مؤثر است و اثرات شیمی‌درمانی را کاهش می‌دهد.
شیره انگور و درمان کم‌خونی
کم‌خونی بیماری است که اغلب افراد به‌ویژه خانم‌ها به دلیل رژیم غذایی ناسالم گرفتار آن می‌شوند. شیره انگور حاوی آهن و ویتامین B۱۲ است که با بالا بردن سطح گلبول قرمز در بدن نقش بسیار مؤثری را در خون‌سازی ایفا می‌کند و یک درمان مؤثر برای رفع کم‌خونی است. این ماده غذایی حدود یک‌سوم از نیاز روزانه‌ی بدن به آهن را تأمین می‌کند. برای استفاده از شیره انگور به‌منظور درمان کم‌خونی بهتر است هرروز صبح، یک الی دو قاشق غذاخوری از این شیره مصرف شود، این کار باعث افزایش تولید آهن در بدن می‌شود و از بروز کم‌خونی پیشگیری می‌کند.
آگهی دهنده
هاشمی
  • قیمت : 80000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان کریمخان خیابان آبان شمالی خیابان پزشک پلاک 14 واحد 15
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1048217
بازدید : 132
دسته بندی : توليد مواد غذايي
آگهی دهنده
هاشمی
  • قیمت : 80000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان کریمخان خیابان آبان شمالی خیابان پزشک پلاک 14 واحد 15
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com