انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بالابر ساختمانی الکو - بالابر مصالح الکو

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 26 دي 1402
فروش بالابر ساختمانی الکو با موتور 3 اسب 1400 دور تکفاز الکو ، گیربکس اصفهان، 20 متر سیم بکسل با پایه ها و ریل سنگین
امکان ارسال بار به سراسر کشور وجود دارد.

بالابر ساختمانی الکو بالابر یکی از بهترین بالابر های موجود در بازار می باشد تفاوت الکتروموتورها نسبت به سایر الکتروموتور ها میتوان به خازن های فوق العاده مقاوم آن ها اشاره داشت و همچنین پلاتینه فوق العاده قوی دارد که به آسانی خراب نمی شود .از گذشته بالابر ساختمانی که از موتور الکو برای جابجایی استفاده می کند، کاربرد فراوانی پیدا کرده است. این نظریه در جامعه وجود دارد که موتور الکو بهترین موتور برای بالابرهای ساختمانی محسوب می شود اما چرا بالابر الکو به عنوان بهترین بالابر ساختمانی به شمار می رود؟ به طور کلی موتور الکتریکی از جمله تجهیزاتی است که امروزه در تمام تجهیزات صنعتی و به خصوص بالابرها مورد استفاده قرار می گیرد.
این تجهیزات وظیفه دارند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل نمایند تا به این ترتیب در تجهیزات مکانیکی و بالابر ها حرکت های دورانی ایجاد شود اما چه ویژگی منجر شده تا موتور الکتریکی الکو از سایر موتورهای الکتریکی عملکرد بهتری داشته باشد؟

نکته مهم : مهم ترین مسئله در استفاده از این بالابر ها ایمنی است حتما قبل از استفاده چک کنید که پایه ها محکم بوده و توان مقاومت در بربر وزن جسم جابجا شونده را دارا باشند همینطور از سالم بودن اتصالات ، کابل ، قلاب یا محفظه و همچنین عدم پیچیدگی و تاب خوردگی کابل اصمینان حاصل کرده و سپس اقدام به استفاده از بالابر کنید.

تاریخچه برند الکو
به طور کلی مجموعه الکو یک شرکت جوان و پویای ایرانی می باشد که در جهت تولید موتور و گیربکس های آسانسوری به صورت جدی فعالیت دارند. همچنین این مجموعه در سال 1392 به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر ملی معرفی گردیده است. البته مجموعه الکو همراه با کارخانه مجهز تولید از یک تیم تحقیقاتی قدرتمند نیز در نگاه کلان تولیدات خود بهره می برد.

این برند در همین سال های کوتاه از فعالیت خود توانسته است تا انواع استاندارد های جهانی ایزو را به دست آورد و همواره محصولاتی با نگاه برتر استاندارد های داخلی طراحی و عرضه نماید. به هر صورت وقتی با یک برند معتبر داخلی در عرصه تولید قطعات فنی مورد نیاز انواع آسانسور ها و بالابر های ساختمانی رو به رو هستیم پس طبیعتا نیاز هست در درجه اول برای محصولات خود از این موتور پر توان و با کیفیت استفاده داشته باشیم .

تفاوت بالابر ساختمانی الکو با بالابر ساختمانی معمولی
به طور کلی بالابر ساختمانی که از موتور الکو برای جابجایی اجسام و مصالح ساختمانی استفاده می کند، عملکرد بهتری نسبت به سایر بالابرهای ساختمانی دارد. از جمله تفاوت های بالابر الکو و سایر بالابر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بالابر ساختمانی الکو بالابری با دور بالا نیست
یکی از ویژگی های بسیار کارآمد بالابر ساختمانی الکو نسبت به سایر بالابرهای ساختمانی، عدم بالا بودن دور موتور الکو می باشد.
استفاده از موتوری با دور بالا سبب می شود که کنترل بالابر بسیار سخت شده و در نتیجه ایمنی بالابر تا حد زیادی کاهش پیدا کند از این جهت موتور بالابر الکو به عنوان یکی از ایده آل ترین موتورها شناخته می گردند.
سیم پیچ بالابر ساختمانی با موتور الکو
به طور کلی موتور الکو با توجه به استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده و به همین دلیل در ساختار آن از سیم های مسی با کیفیت بالا استفاده شده است. کارشناس فروش ذوقی.
آگهی دهنده
ارژنگ ذوقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس دفتر مرکزی: کرج، مهرشهر، فاز 4، بلوار گلها، نبش خیابان 413 غربی، پلاک 30 تجاری دفتر مرکزی شرکت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1048241
بازدید : 328
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
ارژنگ ذوقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس دفتر مرکزی: کرج، مهرشهر، فاز 4، بلوار گلها، نبش خیابان 413 غربی، پلاک 30 تجاری دفتر مرکزی شرکت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com