انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش و واردات اروزیل(فوم سیلیکا) گرید 200

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 11 آبان 1401
اروزیل با نام علمی فوم سیلیکا Fumed Silic دارای درصد بالایی از سیلیس و سفید رنگ می باشد که به عنوان سیلیس پیروژنیک نیز شناخته می شود که درشعله تولید میگردد، این مواد از قطرات میکروسکوپی سیلیس آمورف ذوب شده در ذرات ثانویه شاخه ای، زنجیره ای و سه بعدی تشکیل شده و سپس به ذرات سوم تجمع می یابد. پودر حاصل تراکم توده‌ای بسیار کم و سطح بالایی دارد. ساختار سه بعدی آن منجر به افزایش ویسکوزیته و رفتار تیکسوتروپیک می‌گردد که به هنگام استفاده به عنوان غلیظ کننده یا پرکننده و همچنین تقویت کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اروزیل ماده ای پرحجم و سبک بر پایه سیلیکا می باشد که در داخل مواد ریخته و به آن خاصیت گرانروی می دهد. از اروزیل جهت بالا بردن غلظت مواد و افزایش خواص چسبندگی استفاده می‌گردد.
کاربردها:
این محصول در صنایع گوناگونی از جمله کارخانجات رنگسازی و سنگهای تزئینی، سرامیک سازی، رزین سازی، چسب سازی، مرکب سازی، روان کننده‌های بتن صنعت فایبرگلاس بیشتر در ساخت ژلکوت استفاده می‌شود و خاصیت پوششی دارد.
اروزیل به‌عنوان غلظت دهنده و جلوگیری کننده از ته نشینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که از این جهت در صنایع آرایشی و بهداشتی به‌عنوان نگهدارنده نیز کاربرد دارد. اروزیل به لحاظ نرمی و خاصیت حجم دهندگی و همچنین خاصیت صیقل دهندگی به‌عنوان فیلر یا پرکننده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از دیگر کاربرد های اروزیل می‌توان به رنگ و پوشش، رزین پلی استر غیر اشباع،HTV و لاستیک – سیلیکون RTVچسب و مهر و موم چاپ جوهرگیاهی نام برد.
آگهی دهنده
الساپا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1049160
بازدید : 402
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
الساپا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com