انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ویژه پترورزین های c5,c9

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
رزین هیدروکربنی C9 نوعی رزین است که توسط محصولات نفتی ، از طریق پیش تصفیه ، پلیمریزاسیون و تقطیر تولید می شود. این رزین یک پلیمر سنگین نیست بلکه یک پلیمر با وزن مولکولی کم بین 300-3000 است. دارای ارزش اسیدی ، حلالیت آسان ، مقاوم در برابر آب ، اتانول و مواد شیمیایی است. این ماده خاصیت تثبیت کننده شیمیایی در اسیدی و قلیایی ، تنظیم ویسکوزیته و تثبیت حرارتی را داراست، به طور کلی رزین به طور مستقل مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه باید در کنار انواع دیگر رزین ها به عنوان پیش برنده ، تنظیم کننده و اصلاح کننده مورد استفاده قرار گیرد.
کاربرد:
در رنگها بطور عمده از رزین هیدروکربنی C9 با نقاط نرم کننده بالا استفاده می کنند ، رزین هیدروکربنی C9 که به رنگ ها اضافه می شود می تواند در پایان باعث چسبندگی فیلم های رنگی و افزایش سختی و مقاومت در برابر اسید و قلیایی شود.
ب - درلاستیک ها عمدتاً از رزین هیدروکربنی C9 با نقاط نرم کننده کم استفاده می کنند ، رزین دارای حلالیت بسیار خوب متقابل با ذرات لاستیک طبیعی است ، اما هیچ تأثیری بر سولفور شدن لاستیک ندارد.
ج - درچسب ها رزین ها چسبندگی بسیار خوبی دارند ، می توانند چسبندگی چسب ها ، مقاومت در برابر اسید ، قلیایی و آب را افزایش دهند. درنهایت هزینه تولید را کاهش می دهند.
د. درجوهرهای چاپی معمولاً از رزین هیدروکربنی C9 که دارای نقطه نرم کنندگی بالایی است در چاپ جهت افزایش سرعت خشک شدن و روشن ترشدن چاپ را استفاده می شود.
رزین های هیدروکربنی C9 همچنین می توانند به عنوان چسب های کاغذ ، اصلاح کننده های پلاستیک و غیره مورد استفاده قرار گیرند.
رزین C5 هیدروکربنی که در چسب استفاده می شود، به تدریج بیشتر و بیشتر نقش خود را به عنوان چسبنده در صنعت چسب و مهر و موم، به خصوص در استفاده از چسب مایع حرارتی و چسب های فشارحساس ایفا می کند
. این رزین C5 هیدروکربن در چسب کاربردی بسیار عالی با انواع مختلفی از الاستومرها از جمله لاستیک طبیعی مصنوعی و اتیلن وینیل استات (EVA) و کوپلیمر بلوک سبک مانند SIS، SBS، SEBS وSEPS را داراست. علاوه بر این، آنها همچنین سازگاری خوبی با رزین های تسکین دهنده طبیعی مانند ترپن و مشتقات آن دارند. در عین حال، تمام خواص رزین های هیدروکربنی c5 کاربرد چسب را می توان با استفاده از رزین های نفتی C5 بهبود داد. در سال های اخیر، رزین های نفتی C5 به تدریج جایگزین چسبنده های رزین های طبیعی (مانند ترپن و رزین) به علت مزایای استفاده از چسبندگی سریع بالا، عملکرد چسبندگی پایدار، ویسکوزیته ذوب متوسط، مقاومت حرارتی بالا، سازگاری خوب با پلیمر ، قیمت اقتصادی شده اند.
خواص رزین C5 هیدروکربن کاربردی در چسب:
سیالیت خوب که می تواند ملات مرطوب مواد اصلی را بهبود بخشد
عملکرد عالی چسبندگی اولیه
عملکرد مقاومتی
شفاف، بدون بو
در صنعت چسب حرارتی، می تواند به تنهایی به عنوان ماده چسبنده استفاده شود، همچنین ممکن است در ترکیب با سایر رزین ها استفاده شود که ممکن است برخی از خواص چسب های داغ را بهبود بخشد
شرکت تولیدی بازرگانی الساپا در ایران عرضه کننده این محصول استراتژیک و ارسال آن به اقسا نقاط کشور جانی تازه به صنایع پایین دستی داده است.
جهت اطلاع از قیمت و نحوه فروش از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
☎️02188062713 ☎02186017272
☎02186017283☎02186017285
داخلی (303) و (310)
📲شماره همراه : 09120168217
📲 09120644967
وب سایت : www.elsapaco.com
کانال تلگرام: https://telegram.me/elsapachem
صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/elsapa.chem
آدرس دفتر : تهران-میدان شیخ بهایی –خیابان خدامی –پلاک10-رویروی مدیریت ملی نفت (مدیریت اکتشاف)- واحد یکم جنوبی
آگهی دهنده
الساپا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1050198
بازدید : 217
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
الساپا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com