انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ویژه کرم حلزون اسپانیایی

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 15 دي 1400
Vitvit snail cream
حلزون تراپی چیست؟
حلزون تراپی یا حلزون درمانی برای پوست صورت برای اولین بار در ژاپن انجام شد. در این روش، بعد از تمیز کردن کامل پوست، تعدادی حلزون زنده بر روی گونه و پیشانی قرار داده می شود تا حلزون ها روی پوست صورت حرکت کنند!
در واقع هدف از حلزون تراپی این هست که مخاط حلزون که سرشار از پروتئین، آنتی اکسیدان و… است بر روی پوست صورت باقی بماند و از این طریق، باعث مرطوب نگه داشتن پوست، تسکین التهاب پوست، از بین بردن لکه‌ها و تیرگی پوست و از بین بردن سلول‌های مرده پوست شود.
مخاط باقی مانده از حلزون بر روی پوست، تاثیر خیلی خوبی در بازسازی و ترمیم سلول های پوست صورت دارد که کمک می کند تا پوست آسیب دیده از اشعه مضر نور خورشید ترمیم و درمان شود، که این از فواید حلزون برای پوست است.
مخاط حلزون برای درمان آکنه خوب است:

حلزون برای جای جوش و خود جوش تاثیر فوق العاده ای دارد. مخاط حلزون به طور طبیعی خواص ضد میکروبی دارد که به دور نگه داشتن باکتری کمک می کند. علاوه بر این، اسید گلیکولیک در مخاط حلزون به جلوگیری از آکنه با لایه برداری پوست کمک می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد

مخاط حلزون به حفظ رطوبت پوست کمک می کند که به نوبه خود بروز آکنه را به حداقل می رساند. این به خاطر ترکیبات هیالورونیک اسیدی است، به این ترتیب که مولکول های آب جذب لایه بیرونی پوست می شود و پوست را مرطوب نگه می دارد.
برای ثبت سفارش با شماره 09036703397تماس حاصل فرمایید
آگهی دهنده
نگاردهنوخلجی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1051323
بازدید : 254
دسته بندی : زيبايي و سلامتي
آگهی دهنده
نگاردهنوخلجی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com