انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار راهنمای صوتی , توضیحات گویا در سیستم تلفنی ویپ

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 25 بهمن 1400
https://www.voip-man.ir
شاید برای حرفه‌ی شما هم پیش آمده باشد که مشتری‌تان در جست‌وجوی خدمات و یا سرویس و یا کالایی می‌باشد که هیچ اطلاع دقیقی از ماهیت آن ندارید. به طور مثال تصور کنید : فردی که می‌خواهد برای اولین بار یک شرکت ثبت نماید، کارشناسان شما یک سری سوالات از این مشتری خواهند پرسید و یکسری توضیحات متقابلاً به او ارائه خواهند داد.
حال در نظر بگیرید شما روزانه به طور میانگین 50 تماس این چنینی داشته باشید، و هر تماس به طور میانگین 5 دقیقه به طول بیانجامد. مشاهده می‌کنید زمان قابل تـاملی از کارشناسان شما به توضیح یک سری مطالب تکراری تلف می‌شود . همچنین قطعاً توضیحات ارائه شده در مورد یک مطلب (به طور مثال: ثبت شرکت سهامی خاص) به هر یک از این 50 نفر متفاوت از یکدیگر خواهد بود، و بستگی به روحیات اپراتور در آن لحظه دارد. حال تصور کنید مشتری‌تان کمی هم دیرفهم باشد و تقاضای تکرار برخی از توضیحات را از اپراتور داشته باشد. نیاز به توضیح نیست که کارشناس شما چقدر اذیت خواهد شد.
حال تصور کنید این توضیحات به طور مثال: در مورد شرکت سهامی خاص قبلاً در فضای روحی مناسب ضبط شده باشد و بارها مورد بازنگری قرار گرفته باشد و مشتری هرچند بار که مایل باشد قادر به گوش کردن به این فایل صوتی باشد و حتی در انتها در یک نظرسنجی، نظر خود را در مورد این مطلب ارائه کند که برایش چقدر مفید بوده است.
همچنین شما می‌دانید مشتریتان چه زمانی این فایل را گوش کرده و کالری آیدی او (شماره‌ای که با آن تماس گرفته) چیست. و می‌دانید که چه امتیازی به این مطلب داده است. اینک شما می‌توانید کارشناسی که در این زمینه خبره تر است را مامور رسیدگی به این مشتری نمایید، مشتری که حداقل بخش زیادی از سوالات ذهنش پاسخ داده شده و مسلماً اطلاعاتی در مورد مطب پیدا کرده است قانع کردن و ارائه توضیحات تکمیلی راحت‌تر خواهد بود و تبدیل یک “مشتری دارای شک و تردید” به یک “مشتری مصمم و قاطع” بیشتر خواهد بود. این سناریو خلاصه کاری است که سیستم راهنمای صوتی برای شما انجام می‌دهد. این سیستم با قابلیت نظرسنجی و ارائه گزارشات متنوع از تماس گیرندگان شما می‌تواند کمک بسزایی در افزایش کارایی و درآمد مجموعه شما داشته باشد.
در صورتی که در حرفه خود، نیاز به معرفی خدمات، کالا و یا سرویس‌هایی دارید این نرم‌افزار کمک شایانی به شما در ارائه خدمات هر چه بهتر خواهد داشت. با استفاده از نرم‌افزار راهنمای صوتی شما تمامی توضیحات مورد نیاز تماس گیرندگان را به صورت فایل صوتی ذخیره کرده و به صورت یک منوی صوتی در اختیار تماس گیرندگان قرار می‌دهید.
این منو کاملاً انعطاف‌پذیر و بدون هیچ محدودیتی می‌باشد و شما احاطه کامل به آن دارید.
از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
با نرم‌افزار راهنمای صوتی ویپ من، تلفن‌های اپراتورهای شما، کمتر اشغال شده و می‌تواند به کارهای مهم تری در مجموعه مشغول باشند.
با نرم‌افزار راهنمای صوتی ویپ من شما خیل عظیمی از مشتریانی که به دنبال کسب اطلاعات در مورد خدمات مجموعه شما هستند ولی در ابتدا تمایلی به صحبت با اپراتور‌ها را ندارند به سوی خود جذب خواهید کرد.
شما اطلاعات دقیقی از “شماره تماس” ، “زمان تماس” و “خدمت مورد نیاز تماس گیرنده” در اختیار دارید و می‌توانید اپراتور‌های خود را هوشمندانه‌تر و هدفمندتر به سوی مشتری روانه نمایید.
امکانات این نرم‌افزار به طور مرتب در حال ارتقاء و افزایش می‌باشد و شما با خرید این محصول از تمامی بروزرسانی‌های نرم‌افزار بهره‌مند خواهید بود.
امکان تست رایگان یک ماهه نرم‌افزار میسر بوده و شما پس از رضایت‌مندی کامل از این محصول می‌توانید اقدام به خرید نهایی نمایید.
پشتیبانان ویپ من در تمامی مراحل راه‌اندازی و استفاده نرم‌افزار کنار شما خواهند بود و در رفع ایرادات احتمالی و آموزش استفاده از نرم‌افزار، همراه شما خواهند بود.
در صورت نیاز به مشاهده دمو می‌توانید با کارشناسان ویپ من تماس بگیرید، از صحبت با شما خوشحال خواهیم شد.
https://www.voip-man.ir
آگهی دهنده
وحید پوربیرام
  • قیمت : قیمت بستگی به شرایط مختلفی دارد ولی به طور تقریبی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران کرج مشهد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1055502
بازدید : 226
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
وحید پوربیرام
  • قیمت : قیمت بستگی به شرایط مختلفی دارد ولی به طور تقریبی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران کرج مشهد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com