انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

روغن موتور فلومکس ۴لیتری

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 3 اسفند 1400
روغن موتور فلومکس از انواع روغن موتورهای پایه گروه III است که در دمای بسیار بالا و همینطور فشارهای زیاد کارایی و عملکرد بسیار خوبی دارد. برای اینکه روغن موتور فلومکس بتواند سازگاری بهتری را با قطعات خودرو داشته باشد آن را بر اساس بستر سیال روغن تولید کرده اند. ضمن اینکه این روغن ها هم‌خوانی بسیار خوبی با محیط زیست برقرار کرده است.

نتیجه استفاده از روغن موتور فلومکس، می توان به کاهش میزان مصرف بنزین اشاره کرد. از دیگر خصوصیات این روغن موتور که در سطح کیفی SL تولید می شود می توان به تأییده گرفتن آن از پژو و سیتروئن اشاره کرد. اگر از خودروهای گروه رنو استفاده می کنید، پیشنهاد ما استفاده از این روغن موتور است، چرا که علاوه بر ویژگی های گفته شده، دارای گرانروی 10W-40 نیزمی باشد.

طبق تجربه صاحبان خودرو سمند، استفاده از روغن موتور فلومکس سبب کاهش صدای موتور نیز گردیده است. استارت کاملاً نرم حتی در هوای سرد، عملکرد سریع و آسان از دیگر مواردی است که می توان به ویژگی های استفاده از این روغن موتور اضافه کرد.

از روغن موتورهای بسیار باکیفیت و مرغوب که از برند نفت پارس است، می توان به روغن موتور فلومکس اشاره کرد. از ویژگی های این روغن موتور می توان به دارا بودن نشان تأییدیه از OEM اشاره کرد که لازم به ذکر است که تایید شدن توسط این نماد، بسیار کار سختی است. سیال بودن روغن فلو مکس و هماهنگی آن با شرایط محیط از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.

طبیعتاً روغن موتورهای استفاده شده در خودرو باید یکسری مشخصات مناسب برای مصرف داشته باشند که صاحبان خودرو را به استفاده از آن مجاب کند. اگر صاحب یکی از خودروهای بنزینی یا دیزلی سبک هستید می توانید از روغن موتور فلومکس با مشخصات و ویژگی های زیر بهره ببرید.

مشخصات روغن موتور فلومکس چیست؟
افزایش عمر موتور و قطعات تشکیل دهنده آن
حفاظت از موتور و قطعات آن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
روانکار بودن در استارت اولیه خودرو
دقت داشته باشید که روغن موتور فلومکس در بسته های 4 لیتری عرضه شده و نکته ای که برای نگهداری از آن رعایت کنید، این است که حتماً آن را در محیط های سرپوشیده قرار دهید.
آگهی دهنده
افشار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1056097
بازدید : 60250
دسته بندی : لوازم يدكي
آگهی دهنده
افشار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com