انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش سر دنده جوشی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 8 اسفند 1402
سر دنده یک نوع اتصال می باشد که جهت نصب اتصالات رزوه ای به خط لوله مورد استقاده قرار می گیرد که یک تکه لوله می باشد که یک طرف آن صاف و طرف دیگر بصورت رزوه ای می باشد که این نوع رزوه بیشتر از نوع رزوه انگلیسی یا BSP می باشد که بیشتر اتصالات مورد استقاده در لوله کشی ساختمانی از نوع انگلیسی می باشد .
سر دنده بسته به نوع لوله استفاده شده بصورت درزدار و بدون درز یا SEAMLESS یا به اصطلاح بازار ایران مانسمان می باشد .
استاندارد مورد نیاز جهت کنترل سایز این قطعه همان استاندارد مورد نیاز جهت کنترل لوله یا ASME B36.10 و در نوع استنلس استیل ASME B36.19M میباشد .
استاندارد مورد نیاز جهت کنترل رزوه های انجام گرفته نیز از DIN ISO 228 استفاده می گردد .
در مورد لوازم و قطعات مورد نیاز جهت پایپینگ اگر به واحد تاسیسات ساختمانهای بلند یا مجتمع های تجاری و یا کارخانجات سری بزنیم حجم عظیمی از اتصالات مانند زانو 90 درجه ، زانو 45 درجه ، سه راه ، سه راه تبدیلی ، تبدیل هم مرکز ، تبدیل غیر هم مرکز و ... و لوله در سایزهای مختلف را مشاهده می کنیم لذا فروشگاه فولاد لاین بر آن شده است تا بتواند در این عرصه سهم کوچکی از فروش و تهیه و تدارک این اقلام را عهده دار باشد لذا با مراجعه به سایت fouladline می توانید هم استانداردهای مربوطه را دریافت نمایید و هم لیست قیمت اقلام مورد نیاز را دریافت نمایید .
فروش اتصالات جوشی شامل انواع زانو 90 درجه ، 45 درجه ، سه راه ، سه راه تبدیلی ، تبدیل جوشی ، سر دنده ، کپ یا درپوش در انواع ایرانی و وارداتی چینی ، در سایز و ضخامتهای مختلف sch40 , sch80 , ...
جهت بررسی بیشتر و دریافت استانداردهای مورد نیاز جهت کنترل اقلام ذکر شده به سایت فروشگاه فولادلاین مراجعه و کلیه استانداردهای مورد نیاز را بصورت رایگان دریافت نمایید .
آگهی دهنده
فولادلاین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1057679
بازدید : 173
دسته بندی : آهن آلات
آگهی دهنده
فولادلاین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com