انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شیمی تجارت مهرآوان فروش مواد اولیه دارویی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شیمی تجارت مهرآوان
فروش ویژه اسید فوماریک با قیمت ویژه
قیمت اسید فوماریک
اسید فوماریک پودر کریستالی سفیدرنگ با طعم اسیدی مشخصی است که بیشتر به عنوان افزودنی غذایی کاربرد دارد و اغلب در انواع کیک و شیرینی به عنوان طعم دهنده وجود دارد. این ترکیب شیمیایی خاصیت اسیدی ضعیفی دارد و به همین دلیل گفته می شود که خطری برای بدن انسان ندارد.
با توجه به اینکه فوماریک اسید بیشتر مصرف خوراکی دارد، کیفیت آن اهمیت بالایی دارد به همین دلیل توصیه می شود هنگام خرید حتما به مجوز مصرف محصول توجه داشته باشید. جهت استعلام قیمت فوماریک اسید و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

تهران

اسید فوماریک چیست؟
اسید فوماریک ترکیب شیمیایی است که به صورت گسترده ای در طبیعت وجود دارد. این اسید ماده واسطه کلیدی در چرخه تری کربوکسیلیک اسید برای بیوسنتز اسیدهای آلی در بدن انسان و دیگر پستانداران است.
برخی از مواد افزودنی مانند اسیدهای چرب کمتر در طبیعت یافت میشود، بنابراین تقاضا برای تولید این مواد به عنوان افزودنی در محصولات غذایی کمتر است، اما از آنجا که اسید فوماریک به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد، به عنوان ماده افزودنی نسبتا بی خطر در محصولات غذایی شناخته شده است و از این اسید برای ایجاد طعم ترش در محصولاتی همچون ژله ها، انواع آب میوه ها و حتی دسرها استفاده می شود.
بد نیست بدانید در کنار محصولات غذایی از اسید فوماریک در محصولات شوینده و تمیزکننده ها، جوهرهای چاپ، داروسازی، برخی رنگ های صنعتی و رزین های پلی استر استفاده می شود.

اگر فوماریک اسید به عنوان افزودنی در مواد غذایی وجود داشته باشد، خاصیت آبگریزی آن باعث افزایش ماندگاری، به تاخیر انداختن ترشیدگی محصولات و خوش طعم کردن آن ها می شود. وزن مولکولی کم اسید فوماریک باعث می شود این اسید نسبت به دیگر اسیدهای خوراکی با PH نزدیک به 3 خاصیت بافری بیشتری دارد.
اسید فوماریک ماده افزودنی خوراکی به انواع نوشیدنی ها و پودرهای پخت و پز است که جایگزین اسید تارتاریک و حتی گاهی اسید سیتریک آبدار یا اسید سیتریک خشک است.
09124355879
02188694048
02188684960
02188687042
02188684960
آگهی دهنده
SHIMITEJARAT MEHRARA
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1064924
بازدید : 224
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
SHIMITEJARAT MEHRARA
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com