انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گوشی موبایل iPhone 13 Mini

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 24 خرداد 1401
گوشی موبایل iPhone 13 Mini
گوشی موبایل iPhone 13 Mini پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه به بازار عرضه شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیر خود استفاده کرده است. نمایشگر آیفون 13 مینی به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار عالی ای را به کاربر ارائه نماید. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به گونه ای که در اندازه­‌ی 5.4 اینچی‌ خود، حدود 476 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی قرار داده شده است. روکش سرامیکی صفحه‌نمایش این گوشی انقلابی در محافظت به پا کرده است . این گوشی ضدآب و ضد گردوخاک می باشد. بدنه­ زیبا iPhone 13 Mini در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر خصوصیی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه‌ 5، نسخه­‌ 15 از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی می باشد. ازنظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A15 بهره می‌برد که دارای 15 میلیارد ترانزیستور است که دارای کنترل گرمای مطلوبی است که بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز دارد، پشتیبانی نماید. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌ آورده است و شما دارای حفظ باتری بالاتری می باشید. کیفیت نمایش در iPhone 13 Mini 120 هرتز است و کیفیت بالایی را شاهد هستید. اپل در این سری از گوشی‌های iPhone خود پردازنده گرافیکی‌ قرار داده که از سری 12 گوشی‌های خود 30 درصد سریع‌تر است. برخی از آيفون‌های وارد شده به بازار ایران از نوع اکتیو است که این مدل هم نوع اکتیو است. با توجه به شرایط تحریمی و برای جلوگیری از غیرفعال شدن گوشی، این مدل به صورت فعال شده از کشورهای آسیای شرقی مانند هنگ کنگ و سنگاپور وارد کشور شده است. این گوشی توانایی پشتیبانی از یک سیم‌کارت فیزیکی در کنار سیم‌کارت الکترونیکی (E-SIM) را داراست و همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت (یک سیم‌کارت فیزیکی و یک سیم‌کارت الکترونیکی) به‌صورت جهانی عرضه شده و مختص موقعیت جغرافیایی خاصی نمی باشد.

مزایا ایفون ۱۳ مینی :
تراشه‌ی بسیار قدرتمند
پشتیبانی از شبکه‌ی 5g
احراز هویت کاربر توسط فیس آیدی
5 سال پشتیبانی نرم‌افزاری
صفحه نمایش فوق‌العاده با رزولوشن بالا
طول عمر خوب باتری
دوربین با لنز های بزرگ و باکیفیت
قیمت آیفون ۱۳مینی متناسب است.
معایب آیفون ۱۳ مینی :
عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون

شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت بسیار مقرون ب صرفه و عالی از فروشگاه فوری کالا خریداری کنید و از خدمات عالی ما مانند مشاوره رایگان وتخفیفات استثنایی برخورد دار شوید و همانطور برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه گوشی موبایل در انواع برند های دیگر می توانید به سایت ما سر بزنید.
آدرس سایت فروشگاه فوری کالا جهت خرید محصول : www.4ekala.ir
شماره تلفن جهت مشاوره رایگان : 02166701818 02166723420
آدرس فروشگاه فوری کالا برای خرید حضوری : تهران خیابان جمهوری ساختمان آلومینیوم ضلع جنوب غربی طبقه دوم راهرو سمت چپ واحد ۲۳۴
آگهی دهنده
فوری کالا
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس فروشگاه فوری کالا برای خرید حضوری : تهران خیابان جمهوری ساختمان آلومینیوم ضلع جنوب غربی طبقه دو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1065090
بازدید : 251
دسته بندی : گوشي موبايل
آگهی دهنده
فوری کالا
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : آدرس فروشگاه فوری کالا برای خرید حضوری : تهران خیابان جمهوری ساختمان آلومینیوم ضلع جنوب غربی طبقه دو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com