انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مرکز کاشت ناخن پیچک سبز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 22 مرداد 1401
فقط با 100 هزار تومان


بهترین مرکز کاشت ناخن در آمل

رسیدگی به سلامتی و زیبایی ناخن ها یکی از مهم ترین فاکتورهای آراستگی در بانوان به شمار می رود که برای انجام کاری بی نقص و حرفه ای باید ابتدا بهترین مرکز کاشت ناخن در آمل را پیدا کرد. با توجه به تعداد بالای مراکز کاشت ناخن در آمل بهتر است به چند نکته ای که در قسمت پایین به آن ها اشاره می شود دقت فرمایید:

ویژگی های بهترین مرکز کاشت ناخن پیچک سبز در آمل


وقت دهی دقیق و درست یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز کاشت ناخن در آمل محسوب می شود که توسط مدیریت و مسئولین یک سالن انجام می پذیرد. افرادی که شاغل بوده و مرخصی ساعتی می گیرند همچنین مادرانی که ساعاتی فرزندان خود را برای انجام امور زیبایی در خانه تنها می گذارند، نسبت به دیگر افراد قدر زمان را دانسته و برای تک تک دقایق خود برنامه ریزی می کنند



تمامی لاین ها در این سالن زیر نظر افراد فوق حرفه ای با سابقه و تجربه بالا همچنین مدارک معتبر و بین المللی هستند از این رو خود را در زمینه ی ارائه خدمات زیبایی برای بانوان مدعی می دانیم


کاشت ناخن


در سالن زیبایی پیچک سبز افراد متخصصی برای کاشت و ترمیم ناخن ها فعالیت می کنند که تمام اطلاعات و دانش خود را در این زمینه به روز کرده تا مشتری ها با هر سبک سلیقه ای بتوانند از این خدمات بهره ببرند. لازم به ذکر است که اگر ناخن هایی سالم و بلند دارید می توانید تنها از خدماتی مانند کاور ژل و یا مانیکور برای استحکام بیشتر آن استفاده کنید.



کاشت ناخن برای چه افرادی مناسب است؟



قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که اگر ناخن هایی سالم و بلند دارید می توانید تنها از خدماتی مانند کاور ژل و یا مانیکور برای استحکام بیشتر آن استفاده کنید اما اگر ناخن هایتان شکننده است و یا رشد خوبی ندارد، بهترین گزینه، کاشت ناخن پودری به شمار می رود که هم به رشد ناخن ها و هم مقاومت آن کمک می کند.


لازم به ذکر است که کاشت های پودری هیچ آسیبی به صدف ناخن نزده بلکه به زیبایی و تقویت آن نیز کمک شایانی می کند، پس اگر قصد این کار را دارید به شما بهترین مرکز کاشت ناخن در شهر آمل ، سالن پیچک سبز را معرفی می کنیم.


آدرس : آمل خیابان امام خمینی آفتاب 1 ساختمان اندیشه پلاک 55 طبقه 2 سالن پیچک سبز
آگهی دهنده
سالن کاشت ناخن پیچک سبز
  • قیمت : 100 هزار تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آمل خیابان امام خمینی آفتاب 1 ساختمان اندیشه پلاک 55 طبقه 2 سالن پیچک سبز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1069463
بازدید : 198
دسته بندی : بهداشت و سلامت
آگهی دهنده
سالن کاشت ناخن پیچک سبز
  • قیمت : 100 هزار تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آمل خیابان امام خمینی آفتاب 1 ساختمان اندیشه پلاک 55 طبقه 2 سالن پیچک سبز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com