انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ویژه بوراکس دکا

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
بوراکس دکا چیست؟
بوراکس دکاهیدرات یا سدیم تترا بورات با فرمول شیمیایی Na2B4O7.10H2O فرمی از سدیم بورات طبیعی است که تشکیل شده از بوریک اکسید (B2O3)، سدیم اکسید و آب، نمک قلیایی سفید و بلوری با بافر و خاصیت گدازنده است. جرم مولکولی بوراکس دکا ۲۰۱.۲۱۳g/mol می ­باشد. این ترکیب به صورت پودر یا دانه های گرانوله منبع مهمی از B2O3 به خصوص در فرآیندهایی است که حضور همزمان سدیم مورد نیاز است.

بوراکس هنگام حل شدن در آب باعث هیدرولیز و در نتیجه قلیایی شدن محیط آزمایش می شود. به همین دلیل بوراکس جهت خنثی کردن اسیدها مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات بوراکس با مواد قلیایی قوی که ترکیبات با pH پایین دارند باعث توازن PH محیط می شود. به همین دلیل بوراکس دکا یک عامل بافری بسیار عالی می باشد.

کاربرد و مصارف بوراکس دکا
بوراکس دکا در بسیاری از محصولات تمیزکننده به عنوان یک عامل بافر کننده pH استفاده می شود. به امولسیون روغن کمک می کند و به عنوان یک ساینده ملایم عمل می کند. این محصول را می توان به صابون های دست پودر شده اضافه کرد یا به عنوان یک روش موثر برای از بین بردن خاک های متوسط ​​به سنگین در عملیات های صنعتی استفاده کرد، اما برای پوست لطیف است.

بوراکس دکا معمولا به مواردی اضافه می شود مثل فرمولاسیون هایی که برای تمیز کردن سطوح سخت مثل: فلزات ، شیشه ، سرامیک استفاده می شوند، پولیش و واکس، ترکیبات نظافتی و صنعتی.

غیر از کارایی بوراکس دکا به عنوان ماده تمیز کننده، این ماده به دلیل توانایی حل محلول اکسیدهای فلز، در جاهایی که بازیابی فلزاتی مثل برنج ، مس ، سرب و روی از قراضه یا سرباره ذوب مورد استفاده قرار می گیرد، ارزش زیادی دارد. در متالورژی آهنی، این محصول به عنوان شار پوششی برای جلوگیری از اکسید شدن در سطح شمش مذاب استفاده می شود.

در جوشکاری، لحیم کاری از بوراکس دکا برای پوشاندن سطوح فلزی استفاده می شود، هوا را از بین می برد و از اکسید شدن جلوگیری می کند. درواقع بوراکس دکا باعث کند شدن خوردگی در سیستم های آبی، دستگاه های تصفیه آب و سیستم های خنک کننده خودرو و موتور می شود. بوراکس دکا هیدرات، مانع اسیدی شدن حاصل از تجزیه اتیلن گلیکول را خنثی می کند و میزان اکسیداسیون در سطح فلز را کاهش می دهد راه حل های آبی جایگزین کرومات ها در راه آهن و دیگر خنک کننده های دیزل شده اند.

ترکیبات حاوی بوراکس دکا به عنوان تثبیت کننده و واحدهای چسبنده در محصولات شیمیایی استفاده می شود. این نوع بوراکس باعث به وجود آمدن دمایی متوسط قبل از شروع پروسه تولید شیشه و سرامیک می شود که در آن نقطه از دما ترکیب بورات تبخیر و از محیط حذف می شود.02133450448
آگهی دهنده
بازرگانی شیمیایی
  • قیمت : تماس تلفنی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ایران، تهران ، خیابان شریعتی ، خیابان گل نبی ، میدان کتابی ، پلاک1
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1069921
بازدید : 198
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
بازرگانی شیمیایی
  • قیمت : تماس تلفنی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : ایران، تهران ، خیابان شریعتی ، خیابان گل نبی ، میدان کتابی ، پلاک1
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com