انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قیمت کولر گازی پرتابل

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 6 شهريور 1401
گرمای بی سابقه هوا این روز ها برای همه افراد مایه اذیت و آزار است. از همین بابت استفاده از کولر و به طور کل لوازم خنک کننده امری طبیعی است. در مناطق جنوب کشور نیز دمای هوا به شدت بالا بوده و در کنار گرمای هوا ، رطوبت نیز بالاست.
در مناطقی از کشور که شرجی و رطوبت هوا بالاست ، کولر های آبی آن چنان پاسخگو نیستند. به همین منظور کولر های گازی بیشتر استفاده می شوند.
با پیشرفت صنایع به خصوص در زمینه لوازم خانگی و برقی ، کولر های گازی نیز دست خوش تغییرات و پیشرفت هایی شدند که حاصل آن ها تولید انواع کولر های گازی مختلف شد.
کولر های گازی دیواری ، زمینی ، پنجره ای و ... از انواع مختلف کولر گازی هستند.
کولر گازی پرتابل نیز نوعی از کولر گازی است که برای دفاتر کار و یا ادارت بسیار مناسب است. کولر گازی پرتابل یا کولر گازی قابل حمل ، به دلیل حمل و نقل و جا به جایی آسان آن طرفداران بسیاری دارد.
فروشگاه ویم کالا فروشگاهی در زمینه فروش و خدمات و قطعات کولر گازی پرتابل می باشد. ویم کالا ارائه دهنده انواع کولر گازی پرتابل نو و استوک به همراه گارانتی ، پیش از خرید کولر گازی آموزش و مشاوره های لازم را به شما ارائه داده و پس از تسویه حساب محصول خریداری شده شما را به سراسر کشور ارسال می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های و (مهندس کاردان) تماس حاصل فرمایید.
آگهی دهنده
ویم کالا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1070684
بازدید : 130
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
ویم کالا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com