انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه حضور و غیاب مدل NP395

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 8 شهريور 1401
دستگاه حضور و غیاب مدل NP395 این مدل دستگاه با دارا بودن دو دوربین با قابلیت تشخیص چهره تا 80 سانتی‌متر و ثبت 1000 عدد عکس چهره پرسنل و همچنین شناسایی از طریق کارت RFID، رمز و اثرانگشتی، بهترین دستگاه جهت کارگاه‌ها، کارخانجات و مجموعه‌های با تعداد پرسنل بالاتر از 1000 نفر را پشتیبانی می‌کند.
این دستگاه دارای صفحه نمایشگر 2/8 اینچی بوده که به‌خوبی می‌توان چهره‌ای که قراراست شناسایی شود مشاهده نمایید. این دستگاه می‌تواند 100،000 اثرانگشت و حدود 200،000 تردد را در خود ثبت نماید.
این دستگاه امکان ثبت حالات ترکیبی تشخیص پرسنل و ثبت تردد را نیر فراهم می‌کند. بصورتی که می‌تواند در مرحله اول شخص ابتدا با تصویر چهره شناسایی شود و پس از آن در مرحله دوم با رمز تردد خود را ثبت نماید.
این دستگاه با دارا بودن پردازشگر 1GHz و زمان شناسایی کمتراز 0/5 ثانیه امکان شناسایی پرسنل و ثبت تردد را باسرعت بالایی انجام می‌دهد. همچنین دارای منوی فارسی و انگلیسی می باشد.
از دیگر امکانات منحصربه‌فرد این دستگاه می‌توان به ارتباط آنلاین بین دستگاه حضورو غیاب و نرم‌افزار و حقوق دستمزد را از طریق پورتهای USB، کابل شبکه LAN و همچنین ارتباط بی‌سیم WIFI اشاره نمود که حتی بدون کابل‌کشی بین دستگاه و سیستم نرم‌افزاری با دستگاه ارتباط برقرار کرده و کلیه ترددهای پرسنل را بصورت آنلاین دریافت نمود.
به محض ثبت تردد توسط پرسنل و همچنین دریافت تردد در نرم‌افزار حضور و غیاب می‌توان پیامکی مبتنی بر اعلام ورود یا خروج پرسنل به مدیریت ارسال نماید.
این دستگاه قابلیت اتصال به قفل‌های برقی (Access Control) را دارد. پس از اتصال به در‌های اتوماتیک تنها در را زمانی باز می‌کند که پرسنل مجاز و تعریف شده در دستگاه حضور و غیاب را شناسایی نماید.
آگهی دهنده
Ehsan
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1070938
بازدید : 131
دسته بندی : نصب و تعمير
آگهی دهنده
Ehsan
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com