انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پکيج کامل آموزش محصولات adobe از کمپانی lynda

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
پک کامل آموزشی تمامی مجموعه نرم افزارهای کمپانی Adobe با منو و بصورت کامل و با کیفیت بی نظیر در قالب 7 دی وی دی

تمام آموزشها به صورت سطح بندی شده از مقدماتی تا حرفه ای می باشند .
www.1000ax.com
این پکیج شامل آموزش های زیر می باشد :
Dreamweaver CS4
Photoshop CS4
Flash CS4
Illustrator CS4
After Effects CS4
InDesign CS4
Soundbooth CS4
Fireworks CS4
Premiere Pro CS4
Acrobat 9 Pro CS4
Encore CS4
Device Central CS4
Contribute CS4
آموزش های نرم افزار Adobe Photoshop CS4 :
www.1000ax.com
Lynda.com Adobe Photoshop CS4 Getting Started - دو ساعت آموزش مقدماتی شروع به کار با نرم افزار Photoshop CS4 به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.

Lynda.com Adobe Photoshop CS4 New Features - دو ساعت آموزش و معرفی ویژگی های جدید در نرم افزار Photoshop CS4 .

Lynda.com Adobe Photoshop CS4 Essential Training - هشت و نیم ساعت آموزش جامع کلیات نرم افزار فتوشاپ CS4 که شما را به طور کامل با این نرم افزار آشنا و در آن توانا می کند! به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.

Lynda.com Adobe Photoshop CS4 For Photographers - پانزده ساعت آموزش جامع و حرفه ای فتوشاپ CS4 برای عکاسان و گرافیست ها که تمامی تکنیک های خاص این نسخه را برای عکاسان و گرافیست ها آموزش می دهد! به همراه فایلهای سورس و تمرین
www.1000ax.com
آموزش های نرم افزار Adobe Dreamweaver CS4 :

Lynda.com Adobe Dreamweaver CS4 Getting Started - نیم ساعت آموزش مقدماتی شروع به کار با نرم افزار Dreamweaver CS4 به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.

Lynda.com Adobe Dreamweaver CS4 New Features - دو ساعت آموزش و معرفی ویژگی های جدید در نرم افزار Dreamweaver CS4 به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.

Lynda.com Adobe Dreamweaver CS4 Essential Training - هشت ساعت و نیم آموزش جامع کلیات نرم افزار دریم ویور CS4 که شما را به طور کامل با این نرم افزار آشنا و در آن توانا می کند! به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.
www.1000ax.com
آموزش های نرم افزار Adobe Flash CS4 :

Lynda.com Adobe Adobe Flash CS4 Getting Started - حدود 1 ساعت آموزش مقدماتی شروع به کار با نرم افزار Flash CS4 به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.

Lynda.com Adobe Adobe Flash CS4 New Features - نیم ساعت آموزش و معرفی ویژگی های جدید در نرم افزار Flash CS4 به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.

Lynda.com Adobe Adobe Flash CS4 Essential Training - چهار ساعت و نیم آموزش جامع کلیات نرم افزار فلش CS4 که شما را به طور کامل با این نرم افزار آشنا و در آن توانا می کند! به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.

Lynda.com Adobe Flash CS4 Professional Tools for Character Animation - دو ساعت آموزش جامع ابزارهای حرفه ای فلش CS4 برای پویانمایی شخصیت ها به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.
www.1000ax.com
آموزش های نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom 2 :
Adobe Photoshop Lightroom 2 - هشت ساعت و نیم آموزش جامع کلیات نرم افزار عکاسی Photoshop Lightroom 2 که شما را به طور کامل با این نرم افزار آشنا و در آن توانا می کند! به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.

آموزش های نرم افزار Adobe Illustrator CS4 :

Lynda.com Adobe Illustrator CS4 Getting Started - دو ساعت آموزش مقدماتی شروع به کار با نرم افزار Illustrator CS4 به همراه فایلهای سورس و تمرین آموزش.
آگهی دهنده
maziar
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 107313
بازدید : 4093
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
maziar
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com