انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولیدکننده ورق و اتصالات پی وی سی (راندل ،کاور بولت، کفشور و کنجیpvc)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
ژئوعمران سازه پایدار
تولیدکننده و مجری انواع ورق و راندل پی وی سی و کاوربولت جهت ایزولاسیون و آب بندی انواع درزهای اجرایی ، تونلهای مترو ، تونل های زیرزمینی و گودهای ساختمانی
کاور بولت آب بند کننده پلاستیکی
در سازه هایی مانند استخر ، مخازن آب و فاضلاب ، کولینگ تاورها ، رسوبگیرها ، سازه های کلاریفایر و زیرزمین ها و ... که نیازمند آب بندی به لحاظ بهره برداری می باشند بکارگیری تدابیر لازم آب بندی در حین ساخت از اهمیت بالایی برخودار است. چرا که در صورت عدم لحاظ این تدابیر یا تصمیمات لازم ، برای تامین خواسته ها می تواند فرآیند بازسازی و آب بندی ثانویه مورد نیاز باشد که خود نیازمند هزینه های بیشتر و صرف انرژی و زمان می باشد. از این رو همواره باید در این زمینه دقت نمود که سخت گیری های لازم صورت گیرد.
دیسک اتصال یا راندل PVC
استفاده از ورق های pvc این شرکت و نصب آنها گاهی نیاز به قطعات، اتصالات و ملحقات دارد که این شرکت به جهت رفاه حال مصرف کنندگان ، بهترین نوع آنها را تولید و در اختیار قرار می دهد.
راندل یکی از قطعات مورد نیاز برای تثبیت ژئوممبران ها به سطوح عمودی و دیواره تونل ها می باشد.
جهت اتصال راندل به دیواره ها می بایست سطح مورد نظر می بایست از استحکام کافی برخوردار باشد ؛ این دیسک های اتصال با قطر 9 سانتیمتر تولید می گردند که دارای طراحی مهندسی و مناسب این صنعت می باشند.
آگهی دهنده
sharafi geomran
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1075035
بازدید : 153
دسته بندی : آب و فاضلاب
آگهی دهنده
sharafi geomran
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com