انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویژگی های دیجیتال ساینیج که بیشتر از بقیه مورد نظر کاربران هستند

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 3 آبان 1401
برای دستیابی به اهداف ارتباطی هر سازمانی، باید تحقیقات جامعی برای انتخاب راه حل انجام شود. باید بتوانیم ترکیب مناسبی از ویژگی های دیجیتال ساینیج داشته باشیم. نمونه‌هایی از دیجیتال ساینیج می‌توانند به درک ویژگی‌ها و آنچه که می‌توانند در یک سازمان مورد استفاده قرار گیرند کمک کنند.

استفاده از تابلوهای دیجیتال ساینیج در حال رشد است. به عبارت دیگر، صنایع بیشتر و بیشتری در حال استفاده از این فناوری هستند. مهمتر از همه، هنوز پتانسیل های زیادی وجود دارد که استفاده نشده است. ترکیب برخی از مؤلفه‌های ضروری با بهترین شیوه‌های اثبات‌شده و ویژگی‌های اجباری برای به حداکثر رساندن استفاده از راه‌حل دیجیتال ساینیج، برای تبلیغات مؤثر، آموزش، اطلاع‌رسانی یا سرگرم کردن مخاطبان کمک می‌کند.

دیجیتال ساینیج دیگر فقط گزینه ای برای کسب و کارهایی که به ارتباطات اهمیت می دهد نیست، بلکه اکنون یک نیاز حیاتی برای تبلیغات موثر است.

راه حل های دیجیتال ساینیج به چندین ماژول نیاز دارند. طراحی و مدیریت محتوا، پخش کننده (های) رسانه و تعداد بی شماری از اجزای مختلف افزودنی.

بنابراین چگونه اپراتورها حداکثر اثربخشی را از راه حل دیجیتال ساینیج انتخابی خود می گیرند؟

بهتر است برای استفاده نمایشگر دیجیتال ساینیج از نمایشگرهای صنعتی استفاده شود. نمایشگرهای درجه تجاری در مقایسه با صفحه نمایش های یک مصرف کننده که بیشتر در خانه ها رایج است، سخت افزار بادوام تری دارند. همچنین، صفحه نمایش های درجه تجاری ورودی های بیشتری را برای اتصال دستگاه خارجی و قابلیت همکاری ارائه می دهند. به عنوان مثال، قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش ویژگی بسیار مهمی در ویژگی های آینده دیجیتال ساینیج خواهد بود.

محفظه‌ها، شیشه‌ها و کنسول‌های قوی‌تر نیز دوام بیشتری را همراه با سخت‌افزار سنگین مورد نیاز برای صفحه‌نمایش‌هایی که ۱۲ تا ۱۵ ساعت در روز و گاهی اوقات بیشتر قابل اجرا هستند، ارائه می‌کنند. بنابراین ضمانت‌های توسعه یافته سازنده و موارد اضافی مانند تهویه مطبوع، قاب‌ها یا سوئیچ‌های تقویت‌شده، و شیشه‌های تجاری، همگی برای هر راه‌حل ساینیج دیجیتال با استفاده سنگین ضروری هستند. یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام تصمیم گیری برای استفاده از کدام صفحه نمایش دیجیتال در نظر گرفت، جهت قرار گیری صفحه نمایش هم در استفاده از دیجیتال ساینیج بسیار اهمیت دارد که با توجه به محل نصب و نوع محتوا میتواند عمودی یا افقی باشد.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه
آگهی دهنده
borna
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1075286
بازدید : 284
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
borna
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com