انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نورپردازی داخلی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 28 خرداد 1402
نورپردازی در طراحی داخلی، نورپردازی اصل بسیار مهمی است. نورپردازی، سبب بهتر دیده شدن کار خواهد شد و زیبایی طراحی را دو چندان می کند. استفاده از نورهای مخفی، در طراحی داخلی آپارتمان‌ها امروزه بسیار رایج است. ‌‌نورپردازی داخلی ساختمان یکی از مهمترین نکاتی است که در طراحی داخلی منازل و خانه‌های مسکونی باید به آن دقت نمود.

در یک خانه، تمام فضاها مهم هستند و نمی‌توان گفت اتاق خواب ارزش کمتری دارد یا طراحی سرویس بهداشتی مهم نیست. بلکه ممکن است در نظر هر فردی، یک فضا از اهیمت ویژه برخوردار باشد و فضاهای دیگر از اهیمت کمتر. بنابراین طراح، باید در هر طراحی، بهترین عملکرد خود را پیاده سازی نماید. اتاق نشیمن، محل غذاخوری، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … همگی در نظر یک طراح باید اهمیت داشته باشند.

‌در طراحی داخلی‌ آپارتمان‌‌، استفاده از نور در سقف و دیوار، بسیار چشمگیر است. در فضای نشمین،‌ استفاده از لامپ با شکل هندسی در سقف و استفاده از نورهای مخفی پشت تلوبزیون باعث ایجاد تفاوت با سایر فضاها شده است. نورپردازی علاوه بر اینکه سبب روشنایی فضا می‌شود و آن را از تاریکی خارج می‌کند، از عناصر مهم دکوراسیونی است که می‌تواند آرامش و راحتی را برای فضا به همراه داشته باشد
آگهی دهنده
مینا کیانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1078477
بازدید : 93
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
مینا کیانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com