انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ورق چوب پنبه :

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 17 ارديبهشت 1402
ورق چوب پنبه :

دارای تحمل حرارتی تا دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد، مقاوم در برابر دمای بالا ، دارای انعطاف پذیری بسیار بالا، عایق صوتی و دارای وزن کم
ورق چوب پنبه یا ورق چوب پنبه لاستیکی در بین مواد نسوز یکی از محصولات پر مصرف به شمار می رود. این محصول نسوز از پوست درخت بلوط که چوب پنبه می گویند به همراه چند رزین لاستیکی یا کائوچوی طبیعی(NBR) و کائوچوی مصنوعی (SBR) و یا نئوپرن تشکیل شده است. یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده این ورق در دنیا کشور پرتغال با سهم ۴۹ درصدی می باشد و بعد از آن کشور اسپانیا سهم ۳۰ درصد بازار را در تمام دنیا دارد.

این چوب صد در صد طبیعی و ارگانیک و قابل بازیافت می باشد. این محصول در مقابل انتقال حرارت مقاوم بوده، عایق صدا، وزن کم و چگالی بسیار کم از مزایای آن محسوب می شود. در صورت آتش گرفتن آن گازهای سمی آزاد نمی کند.

از کاربردهای مهم این چوب درب بطری ها می باشد امروزه علاوه بر کاربرد سرپوش بطری‌ها در ساخت کفپوش و دیوارپوش ، کفش، عایق و محصولات صنعتی دیگر به کار گرفته می‌شود. از دیگر کاربردهای این چوب، صنایع تولید آلات موسیقی، نمای برخی ساختمانها، صنایع ورزشی و حتی تمبر پستی را می توان بیان کرد.

انواع ورق چوب پنبه:

این ورق نسوز در دو نوع خشک و لاستیکی در بازار وجود دارد.

ورق چوب پنبه خشک: این ورق با درجه خلوص ۹۴ درصد از چوب پنبه طبیعی تولید شده است . در ساختار این ورق هیچ گونه ناخالصی مانند لاستیک وجود ندارد، این ورق به عنوان عایق حرارتی و جهت جلوگیری از سرما مصرف می شود. این محصول در ماکت سازی و ساخت دکور ، ساخت تابلو های دیواری و اعلانات ، عایق صدا در کتابخانه ها و استودیوهای موسیقی و… کاربرد دارد.

تحمل حرارتی این ورق نسوز تا دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد به صورت غیر مستقیم می باشد و در بخار آب و روغن داغ نیز قابل استفاده می باشد.

###########################

نسوزآوران آترا : ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید
02133111933
02133111833
09122284210
آدرس فروشگاه: تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی ورق ها میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
آگهی دهنده
بهزاد فرج زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1078998
بازدید : 129
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
بهزاد فرج زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com