انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوره تخصصی نان‌ های حجیم و نیمه حجیم در غرب تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 12 مرداد 1402
دوره تخصصی نان‌ های حجیم و نیمه حجیم در غرب تهران
اگر به دنبال دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم در غرب تهران هستید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه بفرمائید. یکی از برترین هنرهایی که انسان دارد، هنر پخت نان است، این هنر و آموزش آن در بهترین آموزشگاه نانوایی غرب تهران به هنرجویان ارائه می شود. از نان در مراسمات مختلفی استفاده می شود و حتی در برخی از کشورها، نان جزئی از فرهنگ مردم آن کشور حساب می شود. تنوع نان در دنیا بسیار است و در واقع هر کشوری نسبت به فرهنگی که دارد، سبک پخت نان مخصوصی هم دارد، شما چه سبک از نان را می پسندید؟ همراه ما باشید تا در مورد دوره نان پزی فنی حرفه ای در آموزشگاه وانیل بیشتر بگوییم.
محتوا:
کلاس آموزش نانوایی
دوره پخت نان (مقدماتی)
آموزش پخت نان
کلاس پخت نان
آموزش نانوایی فنی حرفه ای تهران
آموزشگاه نانوایی در تهران
دوره نان پزی فنی حرفه ای
گرفتن مدرک فنی حرفه ای نانوایی
مدرک فنی و حرفه ای نان حجیم
آموزش نان پزی
صفر تا صد آموزش پخت نان در آموزشگاه آشپزی وانیل تهران با ارائه مدرک معتبر
همراهان گرامی آموزشگاه آشپزی وانیل ، جهت آشنایی با کلاس های دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم بین المللی در غرب تهران با ما همراه باشید . کلاس نان های حجیم و نیمه حجیم مناسب هنرجویانی که علاقمند به یادگیری صفر تا صد تولید و پخت نان هستند در این کلاسها این مهارت را بصورت کامل بیاموزند در ضمن اینکه پس از گذراندن دوره گواهینامه بین المللی نیز برای این هنرجویان صادر خواهد شد که حتی برای مهاجرت نیز معتبر خواهد بود .
پخت نان از جمله هنر هایی است که آموزش آن برای هر شخصی مفید خواهد بود. از این رو تمامی علاقه مندان به یادگیری پخت نان می توانند با شرکت در دوره پخت نان در آموزشگاه آشپزی وانیل تهران، مهارت لازم برای پخت نان را آموزش ببینند. عموما افرادی که علاقه مند به یادگیری پخت نان هستند می‌توانند با مدرک دیپلم یا حتی زیر دیپلم نیز وارد بازار کار نانوایی شوند. البته قطعا باید دوره‌های تجربی و کاربردی را در بهترین آموزشگاه نانوایی در غرب تهران بگذرانید در این دوره مباحثی به هنرجو آموزش داده می شود که در ادامه به این عناوین اشاره خواهیم کرد.
نان اصلی‌ترین غذای ایرانی‌هاست و به همین دلیل آموزش پخت نان به عنوان یکی از مهم‌ترین هنرها جهت یادگیری از گذشته تا به امروز مورد توجه بوده است. نان‌ها عموما به دو دسته سنتی مثل سنگگ و تافتون و دسته فانتزی مثل باگت و فرانسوی تقسیم ‌می‌شوند که هر کدام روش پخت جداگانه‌ای دارند.
مباحث دروه نان های حجیم و نیمه حجیم آموزشگاه وانیل
این دوره برای کسانی مناسب است، که هیچ اطلاعی راجع به مواد اولیه و پخت نان ندارند و می خواهند در سطح حرفه ای آموزش نانوایی را دریافت کنند. در این دوره مباحثی مانند طرز تهیه خمیر انواع نان شامل نان روغنی، نان تنوری محلی، نان ساجی، نان بدون خمیر مایع و آشنایی با ابزارها و لوازم پخت نان و تسلط بر پخت منوی نان های کاربردی همچون نان برِد استیک (Bread stick) ، نان خمیرترش، نان باگت، نان گندم کامل، نان تست، نان تورتیلا، نان بیگل و نان های ساده ارائه خواهد شد
تقسیم بندی نانها به لحاظ مواد و متریال :
White breadنان های سفید
Wheat breadsنان سبوسدار گندم
Whole Wheatنان کامل گندم
Multigrainنان سبوس دار غلا
Whole Grainنان کامل غلات
Sprouted Grainنان جوانه غلات
Sour Doughنان‌های بر پایه خمیرترش
Ryeنان‌های بر پایه چاودار
Pumpernickeنان‌های بر پایه چاودار و خمیر ترش
Briocheبریوش فرانسوی
Challahچالا یا در اصطلاح شیرمال
Flat breads نان‌های تخت

در کلاس آموزش پخت نان به هنر جویان از بهترین و باتجربه ترین اساتید استفاده می شود تا بهترین آموزش ها را ارائه بدهند، این اساتید فارق التحصیل دانشگاه های ایران هستند. هم چنین در آموزشگاه آشپزی وانیل، مدرک فنی حرفه ای نانوایی به هنرجویان توسط سازمان فنی حرفه ای ارائه می شود.
آگهی دهنده
آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی وانیل
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران منطقه 22 شهرک گلستان بلوار کاج سروستان 13 پلاک 102 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی وانیل
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1083041
بازدید : 403
دسته بندی : آشپزي
آگهی دهنده
آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی وانیل
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران منطقه 22 شهرک گلستان بلوار کاج سروستان 13 پلاک 102 آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی وانیل
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com