انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

روغندان پنوماتیک دوشیر

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 23 بهمن 1401
روغندان پنوماتیک دو شیر تولید شده در مجموعه تکنوشیر قابل استفاده در شیردوش های ثابت و روندی ، گسترشی ، دلاوالی ، ایرانی و وارداتی است

عملکرد روغندان پنوماتیک دو شیر
روغندان پنوماتیک دو شیر تکنوشیر وظیفه نگهداری و انتقال روغن به پمپ وکیوم دارا می باشد و این امر باعث بهتر عمل کردن دستگاه شیردوش می شود و روغندان پنوماتیک سهولت کار را بیشتر می کند .

این محصول برای پمپ های خلا 1600 تا 2800 لیتر در دقیقه و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و باعث انتقال روغن به آرامی در پمپ خلا می شود .

پمپ های روغنی در ظریفتهای مختلفی ساخته شده اند که دارای پره های از جنس فیبر نخ دار و بعضا پلیمری که مقاومت در برار حرارت و سایش را دارا می باشند تولید می شود این نوع پمپ ها حتما باید روغن کاری شوند . برای روغن کاری پمپ خلا خود می بایست از روغن های استاندارد و با کیفیت بالا استفاده کنیم و در بخش بعدی کامل توضیح داده شده .

روغن مخصوص روغندان پنوماتیک
روغن اصلی این محصول یک نوع روغن گیاهی می باشد که قیمت آن در حال حاضر بسیار بالا است و با توجه به بررسی های انجام شده توسط متخصصین ما روغن جایگزین قابل استفاده در روغندان سیار یا فیتیله ای می توان روغن 10 که از غلظت بسیار کمی برخوردار است استفاده نمود . غلظت پایین روغن باعث می شود که روغن به راحتی در مسیر نخ و فیلتر روغندان عبور کند و عمل رونکاری را درست انجام دهد . ولی در روغنـدان های پنوماتیک ( شیردار ) از هر غلظتی از روغن می توان استفاده نمود ولی باید به این نکته توجه داشت که تمامی روغنهای استفاده شده در دستگاه دارای استاندارد دستگاه های شیر دوش باشند .

نکته طلایی
با توجه به قیمت بالای روغن این روغندان دارای پیچ تنظیم و کنترل می باشدکه باعث می شود اپراتور بتواند میزان روغن خروجی را کنترل کرده و از هدر رفت روغن جلوگیری کند و مانند روغندان های قدیمی هیچ وقت پمپ خلا بدون روغن نمی ماند .
آگهی دهنده
محمدتقی میرصابری
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران -شهرک صنعتی چهاردانگه شهرک سهند خیابان هشتم سهند سوله های بنفش پلاک 3/812
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1083453
بازدید : 108
دسته بندی : دامداري
آگهی دهنده
محمدتقی میرصابری
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران -شهرک صنعتی چهاردانگه شهرک سهند خیابان هشتم سهند سوله های بنفش پلاک 3/812
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com