انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت ابراهیم ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1402
شرکت تجهیزات نظافت صنعتی ابراهیم ، بزرگترین ارائه دهنده تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی در ایران با ارائه بهترین دستگاه نظافت صنعتی از برند های معتبر بین المللی، خدمات با کیفیت نظافت مکانیزه در محیط های صنعتی، تجاری و اداری را تضمین میکند. دریافت مشاوره و راهنمایی پیش از خرید و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ابراهیم، علاوه بر حفظ سرمایه شما، سهولت انتخاب و خرید با کیفیت را برای شما امکان پذیر می سازد. از برجسته‌ترین خدمات این مجموعه کارشناسی در محل و همچنین امکان تست دستگاه در محل می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع تجهیزات نظافت صنعتی، دریافت لیست قیمت و یا مشاوره خرید این محصولات میتوانید با مشاورین و کارشناسان فروش شرکت ابراهیم با شماره تلفن 87184-021 در تماس باشید یا از وبسایت www.ebrahimco.com بازدید کنید.
محصولات پرفروش ابراهیم
دستگاه های نظافت صنعتی ابراهیم در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند، تا بتوان از آنها در موقعیت ها و موارد مختلف نظافت استفاده کرد. دستگاه های کف شوی صنعتی، جاروبرقی صنعتی، شوینده های فشار قوی، دستگاه سوییپر و تجهیزات نماشویی از اصلی ترین این دستگاه ها به شمار می روند. این دستگاه ها میتوانند در فرایند شستشوی سطوح، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، جمع آوری آلاینده ها از محیط و مواردی از این دست مورد استفاده قرار گیرند.
زمین شوی صنعتی
تخصصی‌ترین دستگاه به منظور شستشوی موثر سطوح زمین با انواع جنس‌ها که قادر است با استفاده از کمترین میزان آب و مواد شوینده، بالاترین سطح نظافت و تمیزی را به ارمغان آورد اسکرابر صنعتی نام دارد که در انواع دستی و خودرویی عرضه می شود. در نوع دستی هدایت از پشت دستگاه انجام شده و در نوع خودرویی، دستگاه توسط سرنشین اداره میشود. صرف هزینه، انرژی، نیروی انسانی و زمان حداقلی از برجسته‌ترین مزیت‌های این دستگاه است.
سوییپر صنعتی
دستگاهی پرسرعت در نظافت محیط های تجاری و صنعتی که بهترین جایگزین برای روش های سنتیِ تمیز کردن سطوح با مقیاس بالا می‌باشد. جمع آوری گرد و آلودگی های خشک از سطح شهر و برس های چرخان مناسب کاربردهای مختلف از دیگر ویژگی‌های انواع سوییپر است که بر اساس دسته‌بندی سیستمی بدین ترتیب است: سوییپر مکانیکی، باتری دار و با سوخت فسیلی.
کارواش صنعتی
واترجت با پاشش آب تحت فشار بالا که آلودگی‌های سرسخت را به طور کامل از سطوح جدا می‌کند. از انواع مدل های کارواش فشار قوی در عملیات صنعتی مختلف همچون سندبلاست، تخریب بتن، برش مواد و ... نیز استفاده می شود. واترجت‌ بر اساس فشار کاری، نوع منبع تغذیه، دمای آب خروجی و نوع جابجایی در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار می‌گیرند. امکان شستشوی بخش های دارای محدودیت دسترسی همانند خلل و فرج سطح و درزها و شیارها به دلیل قابلیت نفوذ آرام با کمک کارواش فشار قوی از برترین مزیت های این دستگاه است.
جاروبرقی صنعتی
این دستگاه به وسیله یک پمپ درون مخزن خلا به وجود آورده و سبب مکش مواد به داخل آن می گردد. از جاروبرقی صنعتی ابراهیم برای نظافت عمومی، غبارگیری، جمع آوری و انتقال مواد می توان استفاده نمود. انواع آن ها در دسته‌های جاوربرقی خانگی، هتلی، تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی قرار می‌گیرند و از مزیت های استفاده از آن کاهش هزینه ها، افزایش سطح ایمنی محیط و افزایش سرعت نظافت است.
لیست تجهیزات دیگر شرکت ابراهیم به شرح زیر است:
 پولیشر صنعتی
 ترولی (تی شور)
 دستگاه کارواش اتوماتیک
 دستگاه فرش و موکت شوی
 دستگاه مبل شوی
 نماشوی
 دستگاه خوشبو کننده هوا و...
آگهی دهنده
شرکت ابراهیم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1084746
بازدید : 600
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت ابراهیم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com