انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ویژه مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج پلاتین

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
فروش ویژه مواد شیمیایی مورد نیاز برای استخراج پلاتین با قیمت استثنایی شرکت زیست آزما

پلاتین یکی از عنصرهای شیمیایی و از فلزات است. عدد اتمی این عنصر 78 و نشانه اختصاری آن Pt است. پلاتین از گروه فلزات واسطه به رنگ سفید-خاکستری، متراکم، رسانا و شکلپذیر است و از باارزشترین فلزات گرانبها محسوب میشود. نام این فلز برگرفته از واژه اسپانیایی پلاتینا به معنی «نقره کوچک» است.
به طور کلی سنگ معدن کانیهای پلاتین ذوب شده و در حالت مذاب یا نیمهمذاب عملیات جداسازی انجام میشود. گاهی اوقات جداسازی گرانشی قبل از روش ذوب به کار میرود. این منجر به کنسانتره حاوی 50 درصد فلزات پلاتین میشود و باعث میشود که ذوب بیشتر آن ضروری نباشد.
روش کلاسیک برای استخراج پلاتین از سنگ معدن با کنسانتره معدنی به دست آمده آغاز میشود. این کنسانتره با aqua regia شسته می شود، که پلاتین و پالادیوم را حل میکند و سایر فلزات را به عنوان مواد جامد در مانده شیرابه میگذارد.
qua regia، مخلوطی از اسیدهای نیتریک و هیدروکلریک غلیظ است. این مخلوط به دلیل تواناییاش در حل طلا و سایر فلزات نجیب، توسط کیمیاگران نام “آب سلطنتی” گرفته است. پلاتین از محلول کلرید آمونیوم رسوب میکند و نمک خام پلاتین حاصل با فیلتراسیون به دست مییابد و سپس برای تجزیه آن به صورت فلزی پودری گرم میشود. این فلز در aqua regia مجدداً حل میشود و سپس با کلرید آمونیوم مجدداً اصلاح و به فلز خالص تبدیل میشود. پالادیوم که با رسوب پلاتین در محلول باقی مانده است، اکنون با افزودن آمونیاک رسوب میکند. بعد از اینکه نمک پالادیوم با فیلتراسیون بازیابی شد، آنها مجدداً حل میشوند و دوباره تشکیل میشوند تا نمکی خالص تشکیل شود و این ماده معمولاً طی واکنش شیمیایی با اسید فرمیک به فرم فلزی تبدیل میشود.
شرکت دانش بنیان زیست آزما با واردات عمده انواع مواد مورد نیاز برای انجام انواع روشهای شیمیایی استخراج پلاتین با کیفیت قابل تضمین و قیمت مناسب در خدمت محققین و متخصصین معدن می باشد.
لازم به توضیح است که شرکت زیست آزما با تضمین کیفیت مواد ارسالی و همچنین ارسال رایگان آن به تمام نقاط ایران تمام تلاش خود را در جلب رضایت مشتریان گرامی دارد.

فروش ویژه اسید نیتریک پلاتین مرک آلمان
فروش ویژه محلولهای استخراج پلاتین
فروش مواد ازمایشگاهی در مشهد
شرکت بیوتکنولوژی زیست آزما
فروش مواد شیمیایی در مشهد
آگهی دهنده
مزرعه پرورش ماهی شرکت دانش بنیان چم بیوتک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز رشد شماره 5، واحد 13 تلفن تماس: 38767357-051، 09152417830 ZistAzmaCo@Gma
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1085651
بازدید : 233
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
مزرعه پرورش ماهی شرکت دانش بنیان چم بیوتک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز رشد شماره 5، واحد 13 تلفن تماس: 38767357-051، 09152417830 ZistAzmaCo@Gma
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com