انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خط تولید غذای سگ و گربه

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
واد اولیه معمولی مورد استفاده در فرآوری غذای حیوانات خانگی شامل آرد غلات ، پروتئین های گیاهی ، مواد معدنی و ویتامین ها و در برخی موارد گوشت یا آرد ماهی و گوشت تازه است. مواد خشک وارد پیش نرم کننده می شوند و به وسیله بخار هیدراته می شوند. واحد شفت دوقلو مواد را مخلوط کرده و مخلوط مناسب بخار ، رطوبت و مواد را تضمین می کند.

قسمت بندی مناسب باعث ایجاد ژلاتینه شدن جزئی نشاسته و بافت پلیمرها می شود. سپس مخلوط که تا حدی پخته شده به اکسترودر دو پیچ خورده می شود.

برش ، دمای داخلی ، فشار ، رطوبت و زمان اقامت به طور دقیق کنترل می شود تا ژلاتینه شدن نشاسته مطلوب و بدون افت کیفیت غذا حاصل شود. مایعات یا بخار ممکن است از طریق درگاه های موجود در بشکه اکسترودر در مراحل مختلف پردازش تزریق شود.


گاز زدایی نیز در این مرحله با استفاده از شیر اتوماتیک تخلیه گاز امکان پذیر است. فراورده نهایی هنگام خروج از اکسترودر و عبور از قالب مورد نظر شکل می گیرند. سپس محصول را در دستگاه خشک کن پیوسته و اتوماتیک در معرض هوای داغ و خشک قرار می دهند تا رطوبت را کاهش دهند (به طور کلی بین 8 تا 10 درصد ).

در مرحله بعد، محصول را وارد دستگاه طعم زن میکنند و سطح و خلل فرج آنرا با طعم دهنده ها و چربی و ویتامین های محلول در چربی می پوشانند. این مواد را قبل از سرد شدن و بسته بندی به محصولات اضافه می کنند.سپس محصول نهایی توسط نوار سردکن و به کمک فن های هوادم، سرد و نهایتا بسته بندی می شود.

فرمولاسیون غذای سگ و گربه به طور کلی شامل گوشت ، محصولات جانبی گوشت مانند پودر گوشت، غلات، ویتامین ها و مواد معدنی می باشند که دستگاه های خط تولید غذای سگ و گربه شرکت بازرگانی فوداتیس کنترل دقیق پارامترهای فرآیند و همچنین اتوماسیون را برای اطمینان از کیفیت گرانول دارا است که به خودی خود سبب ژلاتینه شدن ، گسترش بافت و کیفیت ثابت فراورده می گردد.

ضمنا فرآیند ژلاتینه شدن نشاسته و پخت خمیر چسبناک داخل اکسترودر به دمای حاصل از اصطکاک بین مواد در حرکت میان ماردون و بدنه اکسترودر بستگی ندارد و به وسیله سیستم های کنترل و تنظیم دمای اتوماتیک که در بدنه اکسترودر خط تولید غذای سگ و گربه تعبیه شده اند، سرعت حرکت مارپیچ ها، پیکربندی و تنظیم شده اند و به همین خاطر سرعت مارپیچ (ماردون) و دمای بدنه اکسترودر به راحتی به کمک برنامه ریزی دقیق سیستم پی السی زیمنس نصب شده بر کامپیوتر دستگاه کنترل شده و به عملکرد بالای خط کمک می کند.

این سیستم هوشمند شامل مدیریت امور و جریان ها از قبیل ضبط ، دسترسی ، نظارت و همچنین مدیریت فرآیند شروع یا توقف می باشد و از طریق سنسورهای نصب شده بر روی دستگاه ها کنترل و نگهداری را تسهیل می بخشند.

بیش از چندین سال است که تکنولوژی اکستروژن ما در نوآوری خط تولید غذای سگ و گربه پیشتاز است و برای کار 24 ساعته و 7 روزه و پردازش طیف گسترده ای از دستور العمل ها طراحی شده است. تولید کنندگان می توانند هر تعداد بافت ، شکل ، طعم و رنگ تولید کنند.

هدف ما ارائه ابزارهای تولید انعطاف پذیر و مقیاس پذیر برای تولید غذاهای با کیفیت، خوشمزه و تغذیه ای برای حیوانات خانگی مخصوصا سگ و گربه است.



مشخصات فنی خط تولید غذای سگ و گربه شرکت بازرگانی فوداتیس

*موتورها: زیمنس آلمان

*قطعات الکتریکی و تابلو برق: اشنایدر یا ABB

*پی ال سی و صفحه تاچ اسکرین: زیمنس آلمان
آگهی دهنده
رحمتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1087035
بازدید : 138
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
رحمتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com