انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تعمیرات تخصصی اکسیژن ساز

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 17 ارديبهشت 1402
خدمات مهم در مرکز تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز

اگر از دستگاه اکسیژن ساز استفاده می کنید، امکان معیوب شدن آن با هر برندی که باشد؛ وجود دارد و یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد باید کارایی و عملکرد آن را بررسی و در نهایت آن را در منزل یا تعمیرگاه تعمیر کند. خدماتی که در یک مرکز تعمیرات دستگاه اکسیژن انجام می گیرد، متعدد است زیرا باید مشکل اصلی دستگاه پیدا و حل شود. در ادامه به برخی از خدماتی که در این مراکز انجام می گیرد، اشاره شده است:

بررسی فیلتر و تعویض فیلتر: فیلتر یکی از بخش های مهم در دستگاه اکسیژن ساز است که ممکن است، به دلایلی معیوب شود. فیلتر از ورود گرد و غبار و ذرات مختلف به دستگاه و همچنین در تولید اکسیژن نقش دارد که پس از مدتی استفاده از دستگاه باید نسبت به سرویس و پاک کردن آن ها اقدام کرد و همچنین در صورت نیاز آن ها را تعویض کرد.
تعمیر کمپرسور: کمپرسور در دستگاه ها نقش اساسی و مهمی را بر عهده دارد، اما در این بین ممکن است که به دلایل استفاده زیاد از دستگاه اکسیژن ساز، این قطعه معیوب شود و یا نیاز به تعمیر داشته باشد که تعمیر و بررسی آن توسط تعمیرکار حرفه ای باید انجام گیرد. ضمنا علت عمده تعمیرات و صدای اکسیژن ساز معیوب بودن قطعه ی کمپرسور میباشد
بررسی و رفع مشکل قسمت غلیظ سازی دستگاه: وظیفه اصلی این دستگاه تولید اکسیژن از محیط اطراف است که اگر این امر به خوبی انجام نگیرد، استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بی معنی است پس باید به صورت دوره ای قسمت غلیظ سازی این دستگاه بررسی شود تا عملکرد دستگاه حفظ گردد.
تعویض زئولیت : زئولیت یکی از حساس ترین قسم های اکسیژن ساز میباشد که با دقت و مهارت در آسام طب تعمیر یا تعویض میگردد.
تعویض برد دستگاه: در صورت نگهداری نادرست از دستگاه میتوان موجب سوختگی یا معیوبی شود ک ه در این صورت اقدام به تعمیر یا تعویض برد اکسیژن ساز میشود
بررسی قسمت های مختلف و صدای دستگاه: دستگاه اکسیژن ساز از قسمت های مختلفی ساخته شده است که هر کدام برای عملکرد دستگاه و غنی سازی اکسیژن از هوای محیط لازم و ضروری است. برای مثال علت بوق زدن دستگاه اکسیژن ساز دلیلش قطعات مختلف می تواند پیچ، رگولاتور، شیر کنترل، مخزن زئولیت و… باشد که بررسی آن ها لازم و ضروری است زیرا در زمان استفاده از دستگاه احتمال خرابی این قطعات وجود دارد و با تعمیر سریع آن می توان از خرابی های بیشتر دستگاه جلوگیری کرد و عملکرد دستگاه اکسیژن ساز را بهبود بخشید.

انجام تمام این موارد در کنار هر عیب و ایرادی که دستگاه اکسیژن ساز ممکن است پیدا کند، باید در یک مرکز معتبر با نیروهایی کارآزموده و با تجربه انجام بگیرد ، که در این امر تجهیزات پزشکی ملی پایتخت در خدمت شما عزیزان میباشد .
آگهی دهنده
مجتمع فنی ملی پایتخت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : میدان انقلاب به سمت آزادی بعدازجمالزاده شمالی خیابان والعصر درفش شرقی پ1
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1088585
بازدید : 107
دسته بندی : تعمير لوازم
آگهی دهنده
مجتمع فنی ملی پایتخت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : میدان انقلاب به سمت آزادی بعدازجمالزاده شمالی خیابان والعصر درفش شرقی پ1
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com