انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

حمل و نقل بین المللی ستاره جهان رو آریا

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1402
با سلام و درود

احتراما به استحضار می رساند،شركت ستاره جهان رو آریا با داشتن کادری مجرب، با سابقه علمي و عملي و داراي نمايندگي هاي فعال در کلیه کشورهای CIS ، ترکیه و كليه كشورهاي اروپايي (رومانی، بلغارستان، آلمان ایتالیا، فرانسه و...) آماده همکاری با آن شرکت محترم می باشد. این شرکت داراي نمايندگي دركليه گمركات و مبادي ورودی و خروجي و بنادر ايران بوده و ناوگان حمل ونقل شركت شامل بيش از 90 كاميون چادري و یخچالی تحت پوشش (عضو) و بیش از 800 کامیون غیر عضو همگام با استانداردهاي روز اروپا EURO4 می باشد. ستاره جهان رو آریا متخصص درحمل و ترانزيت انواع كالاها اعم از جنرال كارگو،کالاهای تجاری ونمايشگاهي،قطعات يدكي، يخچالي،خودرو با كار كرير واقلام شيميايي،مواد نفتي،پتروشيمي به كليه نقاط جهان و بالعكس به صورت خطوط هوایی زمینی، دریایی و ریلی مي باشد.

همچنین این شرکت دارای سرويس‌هاي منظم صادرات و واردات به كليه نقاط كشور تركيه با داشتن نمايندگي مستقرو توانایی حمل ماهیانه 4000 تن،سرویس های منظم صادرات و واردات به کلیه کشور های اروپایی(رمانی، بلغار، یونان، آلمان، ایتالیا ، فرانسه و ...) با داشتن نمایندگی های مستقر در اقصی نقاط جهان و توانایی حمل ماهیانه 2000 تن در ماه می باشد.

توانایی حمل بار دریایی با کمترین نرخ و خدمات قابل توجه برای ونزوئلا، چین، هندوستان نیوا شیوا... (بالعکس) با ظرفیت بارگیری ماهیانه 5000 تن و سابقه همکاری با لاین های ARKAS , VASCO ، MSG ،MSK و ... از دیگر خدمات شرکت ستاره جهانرو آریا می باشد.

سابقه همکاری با پتروشیمی شازند، آریا ساسول، مهر، الوند، پتروشیمی غدیر، رجال، شرکت بازرگانی پتروشیمی تهران، پتروشیمی امیر کبیر،پتروشیمی قائد بصیر،پتروشیمی انتخاب و..... از دیگر افتخارات این شرکت می باشد.

همچنین این شرکت در اتحادیه بین المللی بار فرابران(FIATA)، اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU)، کنوانسیون بین المللی(TIR)، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران (ICCIM)، انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی(ITAIR)، گمرک جمهوری اسلامی ایران(IRICA) عضو می باشد.
هدف ما جلب رضایت مشتریان در راستای ارائه خدمات نوین بر مبنای بروز ترین استانداردهای صنعت حمل و نقل جهانیست.امید است بتوانیم در این راستا خدمات قابل قبول و با کیفیتی را ارائه نماییم.

پیشاپیش از حسن توجه و همکاری آن شرکت محترم کمال تشکر و قدردانی را دارد.





𝐒𝐞𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐉𝐚𝐡𝐚𝐧𝐫o 𝐀𝐫𝐲a
𝐈𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭
E-mail: fatemetathesari@yahoo.com
02188989735/6 داخلی 105
989120543009
آگهی دهنده
فاطمه تات حصاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1089521
بازدید : 119
دسته بندی : حمل و نقل
آگهی دهنده
فاطمه تات حصاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com