انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خط تولید انواع نودل

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
نودل یکی از مهمترین غذاهای اصلی سنتی در آسیا است که به یکی از عمده ترین غذاهای مدرن تبدیل شده که علاوه بر پوشش سلیقه های متنوع، پاسخگوی تقاضای مصرف کنندگان برای غذاهای سالم و فوری است و به طور معمول از خمیر گندم بدون مخمر تهیه می شود و سپس کشیده می شود و به اشکال مختلف بریده می شود. رشته فرنگی تقریباً 20 تا 50 درصد از کل گندم مصرفی در آسیا را شامل می شود و محبوبیت آن به بسیاری از کشورهای خارج از آسیا نیز گسترش یافته است . نودل ها را می توان بر اساس فن آوری های مختلف پردازش به چندین نوع طبقه بندی کرد ، مانند نودل خام تازه ، نودل خشک شده ، نودل پخته ، نودل یخ زده ، نودل بخارپز و نودل فوری.

با توجه به محبوبیت روزافزون نودل ها ، معرفی نودل های ساخته شده از غلات کامل می تواند راهی موثر برای ارتقاء مصرف غذاهایی با فیبر بالا و افزایش مزایای سلامتی برای مردم در سراسر جهان باشد همچنین افزایش آگاهی از سلامت مصرف کنندگان برای گسترش غذاهای غلات امری بسیارمهم است. در همین حال ، با اتوماسیون تولید نودل ، تولید کنندگان نودل به خواص پردازش خوب و سازگار رشته ها نیاز دارند.

برای برآوردن این خواسته های جدید نیازمند بهره گیری از تجهیزات مدرن خط تولید نودل می باشیم که شرکت بازرگانی فیداتیس در برآورده کردن تجهیزات مختلف خط تولید همانند خط تولید انواع نودل سرخ شده و غیر سرخ شده و تماما اتوماتیک و استیل ضد زنگ، تحت لیسانس آلمان، دارای سیستم هوشمند پی السی زیمنس آلمان، صفحه تاچ های دلتا، موتورهای الکتریکی تماما زیمنس آلمان که با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است به شما اطمینان خاطر را خواهد بخشید که با بهره گیری از اجزای عملکردی به رشد سریع صنعت تولید و فرآوری نودل کمک کرده است.

ضمنا یکسال گارانتی، همراه با نصب آموزش و فرمولاسیون و ده سال خدمات پس از فروش شامل تامین و تعمیر قطعات برعهده نمایندگی انحصاری در ایران شرکت فیدار داتیس آرتا می باشد که مدت زمان تحویل خط تولید نودل 60 روزه می باشد پس انتخاب یک دستگاه نودل فوری مناسب در هر نوع کار تولیدی بسیار مهم است بنابراین توصیه می شود برای تهیه مناسب ترین دستگاه با توجه به نیاز خاص خود ، از مشاوران تخصصی ما استفاده کنید و از کیفیت و سودآوری محصول اطمینان حاصل کنید.
آگهی دهنده
رحمتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1090073
بازدید : 97
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
رحمتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com