انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 27 فروردين 1403
دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه صنایع بسته بندی پیروز پک برای بسته بندی انواع کیک و کلوچه، بسته بندی تی تاپ, بسته بندی کماج, کلمپه، بسته بندی رولت,بسته بندی دونات نیز در صنایع غذایی بکار برده می‌شود.

تولید کنندگان مواد غذایی نیازمند دستگاه‌ بسته بندی هستند که کیفیت محصول را حفظ کند و از فساد محصول, نفوذ آلودگی به محصول, خشک شدن و جذب رطوبت و بوی محیط جلوگیری کند، به علاوه شکل ظاهری جذاب و زیبایی داشته و توجه مصرف کننده را به خود جلب نماید.

همچنین مصرف کنندگان کیک و کلوچه, تی تاپ,دونات,کماج, کلمپه و رولت نیز به نرمی، لطافت و حفظ بافت این محصولات توجه ویژه دارند و ترجیح می‌دهند کیک و کلوچه تازه و نرم خریداری کنند تا اینکه یک کیک خشک بخرند، هرچند که محصول شما تاریخ انقضا نیز داشته باشد.

با توجه به اهمیت دو عامل حفظ کیفیت و جذابیت ظاهر محصول، صنایع بسته بندی پیروز پک ماشین آلات بسته بندی طراحی نموده است که مجهز به مدرن‌ترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشند و به خوبی پاسخگوی نیاز تولید کنندگان می‌باشند. دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه به دلیل کارایی گسترده برای انواع محصولات از جمله کیک، کلوچه,تی تاپ, کماج، کلمپه,رولت، دونات و …. به یکی از پرفروش‌ترین انواع دستگاه ساخته شده در صنایع پیروز پک تبدیل شده و در مدل‌های مکانیکی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک به بازار عرضه شده است.
انواع دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

این دستگاه برای بسته بندی کیک و کلوچه در نمونه‌های مختلف از لفاف‌هایی مانند کاغذ مومی,مقوای پوشش‌دار, سلوفان, آلومینیوم، پلی اتیلن و پلی پروپیلین استفاده می‌کند. در صنایع بسته بندی پیروز پک توانسته‌ایم ماشین بسته بندی کیک و کلوچه را در مدل‌های بسیار متنوع از جمله:

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه مدل :

کلاسیک با سیستم مکانیکی
دستگاه بسته بندی مدل آنجل با سیستم برق PLC و ترموستات PID
دستگاه بسته بندی مدل اسکار مجهز به دو موتور AC
دستگاه بسته بندی مدل دلفین با سه موتور SERVO

به بازار ارائه نماییم. این ماشین آلات به صورت تک فک, دو فک و چهار فک موجود می‌باشند و با سرعت بین 100 تا 200 عدد محصول در دقیقه بدون هیچ ضایعات محصول و سلفونی قادر به بسته بندی تولیدات شما عزیان می‌باشند.

در ساخت دستگاه بسته بندی کلوچه و کیک از با کیفیت‌ترین نوع فک استفاده شده است. از این رو بهترین دوخت ممکن برای بسته محصولات اعمال شده و مانع نفوذ هرگونه آلودکی و رطوبت به محصول می‌گردد و از باز شدن بسته بندی محصول در حین حمل و نقل و جابجایی در سوپر مارکت‌ها جلوگیری می‌کند.

این دستگاه بسته بندی قابلیت استفاده از سلفون‌های ساده، شفاف یا طرح‌دار را باتوجه به سیاست تبلیغاتی شما را دارد.,,
آگهی دهنده
پیروزپک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1091373
بازدید : 119
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
پیروزپک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com